Ζέτα Μακρυπούλια: Επιχείρησε να διασκεδάσει τις αντιδράσεις για την πτήση που έχασε
Τι απάντησε η αεροπορική εταιρεία – Το twitter «σταύρωσε» την παρουσιάστρια

Ένα 24ωρο μετά την ανάρτηση του γνωστού μοντέλου και παρουσιάστριας Ζέτας Μακρυπούλιας για την πτήση που έχασε με προορισμό τη Σάμο, κατακρίνοντας την αεροπορική εταιρεία που δεν της επέτρεψε να μπει στο αεροπλάνο επειδή καθυστέρησε 3 λεπτά, οι αντιδράσεις σε βάρος της , στα μέσα δικτύωσης δεν έχουν τέλος.
Το twitter, κυριολεκτικά «σταύρωσε» την παρουσιάστρια, επιρρίπτοντας της ευθύνες επειδή άργησε να φτάσει στο σημείο επιβίβασης check in, αναφέροντας της ότι δεν θα έπρεπε να χρήσει ειδικής μεταχείρισης δίνοντας ταυτόχρονα συγχαρητήρια στην αεροπορική εταιρεία που λειτούργησε με τους κανόνες που υπάρχουν και ισχύουν για όλους τους επιβάτες.
Από την πλευρά της η Ζέτα Μακρυπούλια σήμερα επιχειρώντας να διασκεδάσει τις αντιδράσεις και να το ρίξει στην πλάκα, ανέβασε μια φωτογραφία της, στην οποία απεικονίζεται στα σύννεφα αλλά έξω από το αεροπλάνο κρατώντας ένα πλακάτ – ταμπέλα που έγραφε «πάω για κατούρημα».
Σε ότι αφορά την αεροπορική εταιρεία Sky Express στην οποία ανήκε το αεροπλάνο, απάντησε ότι η κ. Μακρυπούλια καθυστέρησε και η πτήση είχε κλείσει, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι τηρούνται αυστηρά τα αεροπορικά πρωτόκολλα.
Η απάντησης της Sky Express
«Λυπούμαστε αλλά η κυρία άργησε και η πτήση "είχε κλείσει". Υπάρχουν και άλλοι επιβάτες» απάντησε η αεροπορική εταιρεία κληθείς να σχολιάσει την ανάρτηση της παρουσιάστριας.
Μάλιστα η αεροπορική εταιρεία τόνισε ότι υπάρχουν αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιριών τα οποία δεν κάνουν την χάρη ούτε στους σελέμπριτι.
«Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση». Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express σε συνέχεια της ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, όπως αναγράφεται σε σχετικές ερωταπαντήσεις από πλευράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών ο επιβάτης «θα πρέπει να συμμορφώνεται με την απαίτηση να βρίσκεται στο σημείο ελέγχου των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου» εξ’ ού και δεν προκύπτουν κάποια δικαιώματα αν δεν μπορέσει να επιβιβαστεί. Επιπλέον και στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας του αεροδρομίου της Αθήνας, στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνή Αερολιμένα αναφέρεται ότι «η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση επιβίβασης».
Σε ότι αφορά την άποψη της κ. Μακρυπούλια ότι δεν υπήρξε αναγγελία για αναχώρηση της πτήσης επισημαίνεται, ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει υιοθετήσει την πρακτική να μην προβαίνει σε αναγγελίες αφίξεων και αναχωρήσεων πτήσεων (silent airport).
Η περιπέτεια της Ζέτας Μακρυπούλια στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος
Η Ζέτα Μακρυπούλια το πρωί της Κυριακής «ξέσπασε» μέσω του Instagram επειδή έχασε την πτήση της για Σάμο. Το βίντεο με τις διαμαρτυρίες της ηθοποιού και παρουσιάστριας έγινε πρώτο trend με τους χρήστες των social media να την... δικάζουν εξαιτίας της διαμαρτυρίας της την οποία θεώρησαν αδικαιολόγητη από την στιγμή που η ίδια η Ζέτα Μακρυπούλια παραδέχθηκε ότι καθυστέρησε να κάνει check in στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Σήμερα η γνωστή παρουσιάστρια θέλοντας να απαντήσει στους επικριτές της δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Instagram μία χιουμοριστική εικόνα στην οποία εμφανίζεται η ίδια να... πετάει έξω από το παράθυρο του αεροσκάφους κρατώντας ένα πλακάτ που γράφει: «πάω για κατούρημα».
Το πρωί της Κυριακής η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο αεροδρόμιο. Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο, όταν τελικά «έχασε» την πτήση της στο αεροδρόμιο.
Όπως λέει σε βίντεο που δημοσίευσε, αναφέρει τι ακριβώς συνέβη, ενώ ουσιαστικά τονίζει πως βρισκόταν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν αναχωρήσει το αεροπλάνο.
Σε βίντεο που μοιράστηκε σε story ακούγεται αρχικά, να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».
«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω "ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1' να μην το έχω κι αυτό στο νου μου". Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συμπλήρωσε.
Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.
«Λέω "παρακαλώ για τη Σάμο;". Μου λένε "το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20' πριν", λέω "μα είμαι 20' πριν εδώ". "Όχι, είναι και 43' μου απαντούν, έχετε αργήσει 3' ολόκληρα λεπτά". Λέω "κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα". Μου απαντούν λοιπόν, ότι "δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση". Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.
«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιγράφει.