Τουρισμός

Παγκόσμια τουριστική καμπάνια της Ρόδου με τίτλο «Rhodes, What you love is here»

Tο Υπουργείο Τουρισμού θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες την προβολή και προώθηση του νησιού στο εξωτερικό ως υπέροχο προορισμό διακοπών και μοναδικών αναμνήσεων

Ρόδος, διεθνή καμπάνια, τουριστική προβολή, προώθηση στο εξωτερικό, Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, διαφημιστική εταιρεία, πυρκαγιές, Διακοπές 2023, τουριστικός προορισμός, ελληνικός τουρισμός, Τουρισμός
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Παγκόσμια τουριστική καμπάνια της Ρόδου με τίτλο «Rhodes, What you love is here» θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και γνωστή διαφημιστική εταιρία με στόχο την τουριστική προβολή και προώθηση του νησιού στο εξωτερικό ως υπέροχο προορισμό διακοπών για μοναδικές αναμνήσεις και εμπειρίες, μετά τις εικόνες της φωτιάς και των καταστροφών από τις πυρκαγιές που έκαναν τον γύρο του κόσμου.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η διαφημιστική εταιρία Ogilvy ετοιμάζει ήδη την καμπάνια, η οποία θα προβληθεί εντός των επόμενων ημερών στις σημαντικότερες τουριστικές «αγορές ενδιαφέροντος» σε όλο τον κόσμο.
Στην καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού και θα τονισθεί πως «η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη» όπως επιθυμεί η πολιτική ηγεσία του τουρισμού. Και για το λόγο αυτό το υπουργείο Τουρισμού είναι σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ και την τοπική αυτοδιοίκηση.

Μάλιστα, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον Γεν.Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη καθώς «η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου». Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Άλλωστε πριν από λίγα 24ωρα η υπουργός Τουρισμού είχε ανακοινώσει επίσημα τις πρωτοβουλίες που θα υλοποιηθούν άμεσα για την στήριξη του τουριστικού τομέα της Ρόδου, μετά τις πυρκαγιές που προκάλεσαν σημαντικές ζημιές σε πολλαπλά επίπεδα και η πολιτεία θα συνδράμει στην άμεση αναστροφή των επιπτώσεων από τις πρόσφατες φωτιές στο νησί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας «Rhodes, What you love is here» θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες, προκειμένου να ενισχυθεί άμεσα και αποτελεσματικά η εικόνα της Ρόδου ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού εκ νέου στο εξωτερικό μέσα στον κορυφαίο μήνα της σεζόν, όπως ο Αύγουστους, αλλά και για την επέκταση της περιόδου τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.

Δείτε επίσης