Απάτη με το Power Pass: «Παγιδεύουν» τους πολίτες και υποκλέπτουν τα προσωπικά τους στοιχεία

Ο ΔΕΔΔΗΕ με ανακοίνωσή του εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, τονίζοντας ότι δεν θα τους ζητήσει ποτέ στοιχεία σχετικά με τους τραπεζικούς λογαριασμους τους

Τα κρούσματα απάτης σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών πληθαίνουν, ενώ οι επιτήδειοι γίνονται όλο και περισσότερο εφευρετικοί, βρίσκοντας νέους τρόπους και μεθόδους για να γίνονται πειστικότεροι,στα θύματά τους,.

Αυτή τη φορά μια νέα απάτη, κατά την οποία οι άγνωστοι δράστες χρησιμοποιούν ως «εργαλείο» τους το Power Pass , είδε το φως της δημοσιότητας.

Έτσι, ο ΔΕΔΔΗΕ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία εφιστά στους πολίτες την προσοχή για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδειους που προσποιούνται υπαλλήλους της εταιρείας για να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Υπογραμμίζεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κτλ).

Διαβάστε την ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ

Ίσως σας ενδιαφέρουν