Chiesi : Δημιουργεί μία νέα οπτική ταυτότητα, μεταμορφώνοντας την κουλτούρα της

Αυτή είναι η νέα οπτική ταυτότητα της Chiesi

Για τη νέα εταιρική οπτική ταυτότητα της Chiesi, που αποτελεί την πρώτη δημόσια εκδήλωση της κουλτούρας της, έκανε λόγο ο πρόεδρος του Ομίλου Alberto Chiesi(φωτό), καθώς είναι εμπνευσμένη βαθύτατα από τους ασθενείς του, για το πως βλέπουν την εταιρεία και πως ζουν με τα προϊόντα του.

Ειδικότερα, η αποκάλυψη της νέας οπτικής ταυτότητας, σηματοδοτεί το πρώτο βήμα σε μία εξελικτική πορεία δημιουργίας μίας εταιρικής κουλτούρας, με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chiesi ως πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση.

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η ενσυναίσθηση βρίσκεται στον πυρήνα όσων κάνουμε», δήλωσε ο κ. Chiesi.

Για να προσθέσει πως «Ο καθένας μας στην Chiesi πρέπει να καταλάβει ειλικρινά τις ανάγκες των ασθενών και τι βιώνουν, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν καθημερινά χρόνιες και σπάνιες ασθένειες.

Ό,τι μάθαμε στην πορεία είναι ανεκτίμητο. Θα συνεχίσουμε να ενθαρρύνουμε τον ενεργό διάλογο μεταξύ των ασθενών μας, των εργαζομένων και των παρόχων υγείας προσβλέποντας στην από κοινού βελτίωση της ανθρώπινης ζωής με κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο».

Από την πλευρά του, ο brand & culture transformation expert και ιδρυτής της Lindstrom Company Martin Lindstrom, ο οποίος στήριξε τον Όμιλο Chiesi στη δημιουργική αυτή διαδικασία, επισήμανε : «Είναι μία ξεχωριστή στιγμή για την Chiesi, όπου δημιουργείται ένας μοναδικός τρόπος προσέγγισης για τη φαρμακευτική βιομηχανία».

Συμπληρώνοντας : «Η νέα ταυτότητα σηματοδοτεί μία ειλικρινή δέσμευση προς τους ασθενείς, μιλώντας στη γλώσσα τους. Αναδεικνύει την εστίαση της Chiesi στην ενσυναίσθηση και την αυθεντικότητα, στοιχεία απαραίτητα για τη βιομηχανία».

Κατόπιν, ο CEO του Όμιλου Chiesi, Ugo Di Francesco, υποστήριξε : «Το λανσάρισμα της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, είναι η πρώτη από πολλές ακόμη αλλαγές οι οποίες προοδευτικά θα παρουσιάζονται στην πορεία εφαρμογής μιας ασθενοκεντρικής προσέγγισης με οδηγό την ενσυναίσθηση. Σκοπός μας είναι να διευκολύνουμε και να κάνουμε πιο άνετη τη ζωή των ασθενών μας και εκείνων που τους φροντίζουν.

Για να πετύχουμε τον σκοπό μας, οι άνθρωποι της Chiesi σε όλο το εύρος του Ομίλου δουλεύουν πάνω σε πολλά projects, όπως οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν τους ασθενείς με τη δοσολογία της αγωγής τους ή νέες συσκευασίες οι οποίες είναι άμεσα αναγνωρίσιμες από ασθενείς με αχρωματοψία»

Πιο αναλυτικά, ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο Όμιλος Chiesi επιδίωξε μία πρωτοποριακή προσέγγιση, καθιερώνοντας έναν διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους, ώστε να ακουστούν οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή διαχείριση της ασθένειάς τους.

Η προσέγγιση μέσω της ενσυναίσθησης χτίζει τα υψηλά ηθικά πρότυπα που ο Όμιλος ακολουθεί ως ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση B Corp.

Τα συμπεράσματα προσέδωσαν στην Chiesi μία μοναδική γνώση για το πως αντιλαμβάνονται οι ασθενείς την κατάστασή τους, δημιουργώντας μία συναισθηματική βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, μέσα από μία σειρά διεργασιών από εργαζομένους όλων των βαθμίδων, διαφορετικού υπόβαθρου και από διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες.

Παράλληλα, ως μέρος της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, ο Όμιλος βασίστηκε στις τρεις κατηγορίες Air (Αναπνευστικό), Rare (Σπάνιες Παθήσεις), και Care (Εξειδικευμένα Σκευάσματα & Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας).

Ταυτοχρόνως, με τον νέο συνδυασμό χρωμάτων, τα ονόματα των θεραπευτικών κατηγοριών είναι εμπνευσμένα από τον τρόπο που αναφέρονται σε αυτές οι ασθενείς.

Η απλοποιημένη ορολογία αυξάνει την προσβασιμότητα και βελτιώνει την κατανόηση των θεραπευτικών λύσεων που προσφέρει η εταιρία:

Air δηλώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βελτιώνουν την αναπνοή, από τα πρόωρα νεογνά έως τους ενήλικες. Rare επικεντρώνεται στη θεραπεία των ασθενών με σπάνιες και πολύ σπάνιες παθήσεις.

Care συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν την ειδική φροντίδα που παρέχεται από επιστήμονες υγείας σε ασθενείς, αλλά και από τους καταναλωτές απευθείας στον εαυτό τους.

Επιπροσθέτως, η Chiesi συνεχίζει την πορεία της ώστε να γίνει μια πλήρως αειφόρος επιχείρηση. Ένα σημείο στο οποίο επικεντρώνεται ιδιαίτερα είναι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και πάνω σε αυτό η εταιρεία θα παρουσιάσει τους περιβαλλοντικούς της στόχους με τη δημοσίευση του Sustainability Report 2020 στις αρχές Ιουνίου

Να σημειωθεί πως με έδρα την Πάρμα της Ιταλίας, η Chiesi Farmaceutici είναι ένας διεθνής όμιλος προϊόντων υγείας με επίκεντρο την έρευνα, με περισσότερα από 85 χρόνια εμπειρίας και παγκόσμιας παρουσίας σε 30 χώρες.

Η εταιρία ερευνά, αναπτύσσει και εμπορεύεται καινοτόμα σκευάσματα στην θεραπεία αναπνευστικών παθήσεων, την εξειδικευμένη ιατρική και τις σπάνιες παθήσεις.

Το R&D του Ομίλου εδρεύει στην Πάρμα (Ιταλία) και συμπράττει με ομάδες έρευνας και ανάπτυξης σε άλλα 6 ερευνητικά κέντρα στη Γαλλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, την Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία για την διεξαγωγή προ-κλινικών και κλινικών προγραμμάτων αλλά και εγκριτικών διαδικασιών.

Η Chiesi απασχολεί παγκοσμίως περισσότερους από 6.000 ανθρώπους. Το 2019, έγινε ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση B Corp με αποτέλεσμα την δέσμευσή του στα υψηλότερα πιστοποιημένα πρότυπα επιχειρηματικής δράσης, για τη βελτίωση της ανθρώπινης ζωής με υπευθυνότητα προς το περιβάλλον και την κοινωνία.

Ως Benefit Corporation και πιστοποιημένη B Corp εταιρεία, η εταιρία είναι νομικά δεσμευμένη να συνυπολογίζει στις αποφάσεις της τον αντίκτυπο αυτών στους εργαζόμενους, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Όπως η Chiesi έτσι και το παγκόσμιο κίνημα των B Corp επιχειρήσεων θεωρεί το επιχειρείν ως δύναμη για το κοινό καλό. Ο Όμιλος επίσης έχει δεσμευτεί να έχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, δημιουργώντας μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον, μέχρι το τέλος του 2035.

Ίσως σας ενδιαφέρουν