ΕΛ. ΑΣ.: «Κινητό και οδήγηση δεν πάνε μαζί» – Το βίντεο για τους παραβάτες οδηγούς και τα τσουχτερά πρόστιμα
Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση τιμωρείται με πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 30 ημέρες
Με ένα πρωτότυπο βίντεο στα social media, η Ελληνική Αστυνομία υπενθυμίζει πως κινητό τηλέφωνο και οδήγηση δεν πάνε μαζί.
Στα πλάνα εμφανίζεται ένας άνδρας σε ένα όχημα στον αέρα, σαν ανεμόπετρο και ξαφνικά του πέφτει από την τσέπη το κινητό του τηλέφωνο, ενώ στη συνέχεια εμφανίζεται η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ Κωνσταντία Δημογλίδου να πιάνει ένα κινητό και να λέει «δεν έχει σημασία το όχημα, έχουμε πει κινητό και οδήγηση δεν πάνε μαζί».
Υπενθυμίζεται πως η κακή συνήθεια της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης ευθύνεται για πολλά τροχαία, μάλιστα, μετά την αυστηροποίηση του ΚΟΚ, τα πρόστιμα με τα οποία θα είναι αντιμέτωποι οι παραβάτες είναι τσουχτερά.
Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση τιμωρείται με πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 30 ημέρες. Σε περίπτωση υποτροπής, οι ποινές αυστηροποιούνται, το πρόστιμο γίνεται 1.000 ευρώ και η αφαίρεση διπλώματος φτάνει τους 6 μήνες. Αν η παράβαση συμβεί για δεύτερη φορά, το πρόστιμο είναι 2.000 ευρώ και η αφαίρεση διπλώματος για 1 έτος.
Δείτε το βίντεο της ΕΛΑΣ για τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση
💭Για να μην πέσουμε απ’ τα σύννεφα… να θυμάσαι:
Κινητό 📱και οδήγηση 🚘δεν πάνε μαζί.#οδικηασφαλεια
👉https://t.co/3JJ9QqkSkw pic.twitter.com/XrpMaunFGo— Ελληνική Αστυνομία (@hellenicpolice) October 13, 2025
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.