24 Ιούν 2020, 13:54
Επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στο κέντρο της Αθήνας
Για παρεμπόριο και διακίνηση ναρκωτικών
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Η Ελληνική Αστυνομία πραγματοποίησε επιχείρηση σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στην οδό Γερανίου στο κέντρο της Αθήνας για ναρκωτικά και παρεμπόριο.
Οι πληροφορίες της ΕΛ.ΑΣ. έλεγαν πως το κτίριο λειτουργούσε ως «στρατηγείο» εμπόρων ναρκωτικών, με τους Αστυνομικούς να χτενίζουν κάθε δωμάτιο του κτηρίου. Μέσα σε αυτό βρέθηκαν κυρίως αλλοδαποί πολίτες (Πακιστανοί και Αφγανοί) ενώ η γύρω περιοχή έχει ήδη αποκλειστεί.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης