Έτσι θα ορθοποδήσει ξανά ο τουρισμός – Το στρατηγικό πλάνο του ΕΟΤ
Τι δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης
Ως επιταχυντής εξελίξεων στο μέτωπο της προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό έχει λειτουργήσει μέχρι τώρα η πανδημία, με τον ΕΟΤ, σε πρώτο πλάνο, να απαντά για πρώτη φορά με καμπάνια διαρκείας, η οποία θα εκκινήσει μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, εστιάζει στο τριετές στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας της Ελλάδας, που έχει εκπονήσει ο ΕΟΤ και δίνει το στίγμα των δράσεων του οργανισμού το επόμενο διάστημα στο σκέλος της προβολής.
Παράλληλα εμπειρογνώμονες του κλάδου της επικοινωνίας και της διαφήμισης μεταφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως απαντούν στις προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί από την πανδημία στον επιχειρηματικό στίβο.