Κέρκυρα: Σοκ στην Ψυχιατρική Κλινική με ασθενή να σκοτώνει με στυλό 63χρονη ασθενή
Δράστης του εγκλήματος χρόνιος ασθενής, ο οποίος σκότωσε με στύλο την άτυχη 63χρονη γυναίκα, επίσης προσφάτως νοσηλευόμενη στην Ψυχιατρική Κλινική
Στυγερό έγκλημα το βράδυ της Πέμπτης (31/08) στην Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας, καθώς ένας ασθενής σκότωσε άλλη ασθενή…
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr, ο άντρας που νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική του Γ.Ν.Κ. είναι χρόνιος ασθενής και σκότωσε με στύλο την άτυχη 63χρονη γυναίκα, επίσης προσφάτως νοσηλευόμενη στην Ψυχιατρική Κλινική.
Την έρευνα έχει αναλάβει το Εγκληματολογικό της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Κέρκυρας.
Σύμφωνα με την Διοικήτρια του Νοσοκομείου κ. Εγγλεζοπούλου, πρόκειται για ένα τραγικό περιστατικό ενώ διατάχθηκε ΕΔΕ και ενημερώθηκε και ο υπουργός Υγείας.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.