Κορωνοϊός: Πέθανε 43χρονη στο Θριάσιο

Η ατυχη γυναίκα αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας λόγω παχυσαρκίας

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Την τελευταία της πνοή άφησε μία 43χρονη γυναίκα στο Θριάσιο νοσοκομείο εξαιτίας επιπλοκών που προκλήθηκαν από τον κορωνοϊό.

Η θανούσα αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας λόγω παχυσαρκίας. Νοσηλευόταν στην Εντατική του νοσοκομείου από τις αρχές Οκτωβρίου και «έφυγε» σήμερα το απόγευμα.

Στα θύματα του κορωνοϊού στη χώρα μας προστέθηκε και μια 97χρονη γυναίκα. Η ηλικιωμένη, κρούσμα από τη συρροή στο Γηροκομείο Αττική, πέθανε το βράδυ του Σαββάτου στο νοσοκομείο Αμαλία Φλέμινγκ, όπου νοσηλευόταν. Έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης