Κρήτη: Στην εντατική 42χρονος ασθενή με κορωνοϊό

Επιδεινώθηκε ραγδαία η κατάσταση της υγείας του

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων νοσηλεύεται από χθες (3 Νοεμβρίου) το απόγευμα ένας 42χρονος με κορωνοϊό.

Ο άνδρας νοσηλευόταν εδώ και κάποιες ημέρες στην κλινική covid του νοσοκομείου. Xθες, ωστόσο, η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε επιδείνωση.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα ekriti.gr, κρίθηκε σκόπιμο να εισαχθεί στη ΜΕΘ όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένος.

Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη στην Κρήτη, ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 40 νέα κρούσματα του κορωνοϊού.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης