03 Νοέ 2020, 15:53
«Μαμά, σε αγαπάμε»: Το πανό των παιδιών ασθενούς με κορωνοϊό που νοσηλεύεται
Εξέφρασαν την αγάπη τους στη μητέρα τους με έναν μοναδικό τρόπο
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Σε μία ιδιαίτερα συγκινητική ενέργεια προέβησαν τρία αδέλφια, η μητέρα των οποίων νοσηλεύεται με κορωνοϊό.
Απέναντι από το δωμάτιό της στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, ανάρτησαν ένα πανό με το μήνυμα: «Μαμά σ’ αγαπάμε».
Αυτόν τον τρόπο επέλεξαν οι Γιώργος, Δέσποινα και Ευγένης, προκειμένου να εκφράσουν την αγάπη τους και να δώσουν δύναμη στη μητέρα τους, δεδομένου ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να την επισκεφθούν στο νοσοκομείο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης