Μετρό Θεσσαλονίκης: Μπαίνουν κυλιόμενες σκάλες στον σταθμός «Αγιά Σοφιά»

Σε τελική τροχιά οι εργασίες στον σταθμό «Αγιά Σοφιά»

Προχωρούν οι εργασίες στο μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς σήμερα ξεκίνησαν οι εργασίες τοποθέτησης κυλιόμενων σκαλών, ανοδικής και καθοδικής κατεύθυνσης, στο νότιο τμήμα του σταθμού της «Αγίας Σοφίας».

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το makthes.gr, οι εργασίες στον σταθμό της «Αγίας Σοφίας» έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και σήμερα από νωρίς το πρωί με τη βοήθεια γερανού, τοποθετούνται οι κυλιόμενες σκάλες από τους εργάτες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Yπενθυμίζεται ότι το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, που προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 31/12/2023, περιλαμβάνει:

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

13 σύγχρονους σταθμούς με κεντρική αποβάθρα (απόσταση μεταξύ σταθμών: 500-600 μέτρων, μήκος κεντρικής αποβάθρας: 60 μ.)
9,6 χλμ. γραμμής με δυο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς
18 υπεραυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό και χωρητικότητα 450 ατόμων
Θα έχει μέγιστη ικανότητα μεταφοράς : 18.000 επιβάτες / ώρα / κατεύθυνση
Θα διαθέτει αμαξοστάσιο έκτασης 50.000 τμ. στη περιοχή της Πυλαίας
Θα υπάρχει σύστημα αυτόματων θυρών επί των αποβαθρών σε κάθε σταθμό, για να λειτουργήσει σε συντονισμό με τους συρμούς, μέσω του συστήματος σηματοδότησης
Η εκτιμώμενη ημερήσια επιβατική κίνηση ανέρχεται σε 250.000 επιβάτες.

Ίσως σας ενδιαφέρουν