Οι νέοι κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Ελλάδα

Τι προβλέπεται στο σχέδιο νόμου για κράνη, ταχύτητα και ηλικία οδηγού

Το σχέδιο νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και τη Μικροκινητικότητα, παρουσίασαν σήμερα, στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Ειδικότερα για τα ηλεκτρικά πατίνια το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προτείνει κάποιους βασικούς κανόνες που θα σχετίζονται με τα μέτρα ασφαλείας σε ό,τι αφορά τη λειτουργία τους.

Τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και τη Μικροκινητικότητα συνοψίζονται στα εξής:

ΜΕΡΟΣ Α΄ – Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ)

Με τη θεσμοθέτηση των ΣΒΑΚ, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) θα καταρτίζουν σχέδια για την ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα των πολιτών, με υποχρεωτική εφαρμογή στους ΟΤΑ Α΄ βαθμού, με πληθυσμό άνω των 30.000 κατοίκων και στο σύνολο των ΟΤΑ Β΄ βαθμού.

Σκοπός είναι να διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των αστικών μεταφορών στην περιοχή ευθύνης τους, με την υλοποίηση έργων που θα αποσκοπούν σε:

  • βελτίωση της οδικής ασφάλειας,
  • προώθηση της μικροκινητικότητας,
  • διευκόλυνση της ηλεκτροκίνησης,
  • ανάπτυξη ευφυών συστημάτων μετακίνησης,
  • αποτελεσματικά δημόσια συστήματα μεταφορών.

Ίσως σας ενδιαφέρουν