Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για να μην την «πατήσουμε» στις ηλεκτρονικές μας αγορές

Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά τις εξ αποστάσεως αγορές καταναλωτικών αγαθών – Υπάρχουν δεκάδες καταστήματα που χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», μετά τα τελευταία μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας Covid 19 και ενόψει της αναμενόμενης στροφής των καταναλωτών προς τις συναλλαγές μέσω Διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο), επανέρχεται και υπενθυμίζει ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά τις εξ αποστάσεως αγορές καταναλωτικών αγαθών.

Όπως αναφέρει ο Συνήγορος Καταναλωτή το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2020 εκτοξεύτηκαν οι αναφορές – υποθέσεις που αφορούσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε 2.770. Υπενθυμίζεται ότι το 2018 οι αναφορές – υποθέσεις ανέρχονταν σε 814 και το 2019 έφθασαν τις 1396.

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα και αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα (e -shops), υπάρχουν όμως και καταστήματα που χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ίσως σας ενδιαφέρουν