06 Οκτ 2021, 10:34
Πάτρα: Έξαλλος ασθενής άρπαξε τον πυροσβεστήρα και τα έκανε άνω-κάτω στο νοσοκομείο
Γιατροί και νοσηλευτές στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου κλειδώθηκαν μέσα σε θάλαμο
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Ένα τρομερό συμβάν καταγράφηκε στην Πάτρα τα ξημερώματα, λίγο προτού ολοκληρωθεί η εφημερία του γενικού νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας».
Ασθενής για άγνωστο λόγο βγήκε εκτός εαυτού, άρπαξε έναν πυροσβεστήρα και έσπασε τζαμαρίες και πόρτες.
Γιατροί και νοσηλευτές στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου κλειδώθηκαν μέσα σε θάλαμο, προκειμένου να αποφύγουν τη μανία του ασθενούς, σύμφωνα με το thebest.gr.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης