Περισσότερες από 40.000 κλήσεις στη Γραμμή Υποστήριξης 1110 του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής

225 κλήσεις έγιναν σήμερα το πρωί

Όπως έγινε γνωστό, ξεπερνούν τις 40.000 οι κλήσεις που έχουν γίνει στη Γραμμή Υποστήριξης 1110, του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής.

Μάλιστα, 225 έγιναν σήμερα το πρωί, ενώ το 49,3 % των κλήσεων αφορούσε αιτήματα κοινωνικής παρέμβασης.

Αναλυτικά:

5/4/2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα:
Περισσότερες από 40.000 κλήσεις έχουν γίνει στη Γραμμή Υποστήριξης
1110, του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής. 225 κλήσεις έγιναν σήμερα το
πρωί.

το 49,3 % των κλήσεων αφορούσε αιτήματα κοινωνικής παρέμβασης

Γ.
Πατούλης: «Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και
ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Σε αυτή την
εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την
κερδίσουμε»

Στο δίκτυο προστασίας
του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής ανατρέχουν για βοήθεια όλο και
περισσότεροι συμπολίτες μας. Περισσότεροι από 40.000 πολίτες έχουν
επικοινωνήσει με το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110 και μάλιστα σήμερα
το πρωί μέσα σε δύο ώρες είχαν γίνει περισσότερες από 225 κλήσεις.Οι
πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση,
να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και
ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών
πολιτών που θέλουν υποστήριξη.Πρέπει να επισημανθεί ότι το 49,3 % των
κλήσεων αφορούσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης για τη στήριξη πολιτών που
ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Ένα ποσοστό γύρω στο 39.8 %
ζήτησε να μιλήσει με τους εθελοντές γιατρούς για ιατρικά θέματα,
σχετιζόμενα με τον κορωνοϊό, το 6,8 % απευθύνθηκε στους ψυχολόγους της
γραμμής για ψυχολογική υποστήριξη, το 3,7 % κατήγγειλε φαινόμενα
αισχροκέρδειας ενώ το 0,4 % των κλήσεων αφορά τη νέα κατηγορία
“Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer”.Οι επικοινωνίες
έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά
ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.Σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος του ΙΣΑ και
Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:«Έχουμε καταφέρει να
δημιουργήσουμε ένα δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών με τη
συμμετοχή και μιας μεγάλης ομάδας εθελοντών τους οποίους ευχαριστώ από
καρδιάς. Η γραμμή 1110 που θέσαμε στη διάθεση των πολιτών αποτελεί ένα
σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη
χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον
εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Παράλληλα, δίνουμε τη
δυνατότητα στους πολίτες να επικοινωνήσουν με ιατρούς, να ενημερωθούν,
να λύσουν απορίες σχετικά με την πανδημία αλλά και να πάρουν οδηγίες και
κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό
και στη διατήρηση της ψυχικής υγείας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης
να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς.
Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΙΣΑ

Ίσως σας ενδιαφέρουν