Public-MediaMarkt: Εξελίσσεται συνεχώς η ομάδα, με κορυφαία διεθνή στελέχη

Δείτε επίσης

Στην ενδυνάμωση της ομάδας της, προχωρά η Public-MediaMarkt, με τον Olaf van den Brink να αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operating Officer και τον Antoine Maccioni εκείνη του Chief Online & Revenue Officer, έναν νέο ρόλο που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ξεχωριστής omnichannel εμπειρίας για τον καταναλωτή.

«Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της PMM δύο κορυφαία στελέχη, με διεθνή εμπειρία», δήλωσε ο CEO της Public-MediaMarkt Joern Taubert.

Για να προσθέσει: «Η τεχνογνωσία τους θα είναι καθοριστική για την αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ενισχύοντας έτσι την ηγετική μας θέση στον τομέα του e-commerce και του omnichannel λιανεμπορίου.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που τους έχουμε κοντά μας, στην προσπάθειά μας για συνεχή βελτίωση της ζωής των καταναλωτών, μέσα και έξω από το σπίτι».

Πιο αναλυτικά, η εταιρεία ενδυναμώνει την omnichannel φιλοσοφία της μέσα από μια ενισχυμένη οργανωτική δομή, θέτοντας σε προτεραιότητα την ανάγκη του πελάτη για μια ενιαία αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.

Αξιοποιώντας τη σημαντική τους τεχνογνωσία, οι Olaf Van den Brink και Antoine Maccioni θα επιταχύνουν την εξέλιξη της Public-MediaMarkt, με αιχμή του δόρατος τις υποδομές και τις νέες τεχνολογίες στους τομείς supply chain, ecommerce & marketplace.

Ειδικότερα, ο Olaf van den Brink διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διεθνείς κολοσσούς του ecommerce αλλά και των Logistics, ενώ έχει συμμετάσχει σε σημαντικά project της ολλανδικής αγοράς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συμβολή του στη δημιουργία των μεγαλύτερων υποδομών ηλεκτρονικού εμπορίου στη Δυτική Ευρώπη, για τη marketplace πλατφόρμα bol.com.

Προηγουμένως, είχε συνεργαστεί επί δέκα χρόνια με τη διεθνή εταιρεία CEVA Logistics σε διάφορους ρόλους.

Παράλληλα, ο Antoine Maccioni είναι ένα στέλεχος με εικοσαετή εμπειρία στο omnichannel retailing. Μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Omnichannel & Operation Executive Vice President (EVP) στη βρετανική Tesco ενώ, προηγουμένως, είχε εργαστεί για πολλά χρόνια σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στην Carrefour, επιβλέποντας σημαντικές διεθνείς αγορές όπως η Μέση Ανατολή, η Αφρική, η Ασία, η Λατινική Αμερική και η Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του στο λιανικό εμπόριο, έχει φέρει σε πέρας μια σειρά από omnichannel στρατηγικές εταιρικού μετασχηματισμού, εφαρμόζοντας νέες επιχειρηματικές πρακτικές και βέλτιστες μεθόδους.

Να σημειωθεί πως έχοντας στην καρδιά όλων των αποφάσεών της τον πελάτη, η Public-MediaMarkt θα συνεχίσει να ενισχύει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της προκειμένου να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες και στα τάσεις της εποχής

Ίσως σας ενδιαφέρουν