02 Δεκ 2020, 07:52
Τα ασθενοφόρα χαλούσαν το ένα μετά το άλλο – Η «Οδύσσεια» ενός ασθενή στον Βόλο (vid)
Τρία ασθενοφόρα χρειάστηκαν για τη διακομιδή του ασθενούς στο νοσοκομείο
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Σε πραγματική «Οδύσσεια» μετατράπηκε η διακομιδή ασθενούς από το νοσοκομείο Βόλου για την οποία χρειάστηκε να επιστρατευτούν… τρία ασθενοφόρα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης