26 Ιούν 2020, 14:25
Τα ξίφη τους παρέλαβαν οι νέοι Ανθυπολοχαγοί από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας (pics)
Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου ήταν παρούσα στην τελετή ορκομωσίας ανθυπολοχαγών τάξης 2020 στη Σχολή Ευελπίδων
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Τα ξίφη στους νέους και τις νέες ανθυπολοχαγούς επέδωσε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής, η οποία πραγματοποιήθηκε το πρωί στις εγκαταστάσεις της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, στη Βάρη Αττικής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης