Τι είπε η Ελληνίδα ασθενής «0» του κορωνοϊου, ένα χρόνο μετά την διάγνωσή της

Η ίδια βρισκόταν «στο μάτι του κυκλώνα» και του bullying, όπως αναφέρει

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Ακριβώς πριν από ένα χρόνο, ο Σωτήρης Τσιόδρας ανακοίνωσε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα. Η πρώτη “θετική” της χώρας μας, ήταν η 38χρονη Δήμητρα Βουλγαρίδου.

Ένα χρόνο μετά την περιπέτειά της, η ασθενής μηδέν, αποκάλυψε ότι δεν άνοιγε τηλεόραση ενώ διάχυτες πληροφορίες από το κινητό, της έδιναν να καταλάβει ότι κάτι μεγάλο ξεκινούσε και η ίδια βρισκόταν «στο μάτι του κυκλώνα». Μετά, άρχισε το bullying

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης