Τηλεφώνημα για δύο βόμβες στο Πρωτοδικείο Αθηνών

Άνδρας τηλεφώνησε και είπε πως θα εκραγούν δύο βόμβες στο Πρωτοδικείο Αθηνών, η μία στις 9:30 και η άλλη στις 11:30

βόμβες
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Ένας άγνωστος τηλεφώνησε στην γραμματεία του Πρωτοδικείου Αθηνών και είπε ότι θα εκραγούν δύο βόμβες στο κτίριο.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε θα εκραγούν δύο βόμβες στο Πρωτοδικείο Αθηνών, η μία στις 9:30 και η άλλη στις 11:30.

Άμεσα σήμανε συναγερμός, έχει γίνει εκκένωση του κτιρίου και έχουν έρθει άνδρες της ΤΕΕΜ όπου ξεκίνησαν έρευνες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης