Λήξη συναγερμού στη Βουλή μετά από μήνυμα στο «112» για βόμβα

Αναστάτωση προκλήθηκε το βράδυ της Τρίτης (29/4) μετά από από απειλητικό προειδοποιητικό μήνυμα για βόμβα στη Βουλή

Συναγερμός στη Βουλή μετά από μήνυμα στο «112» για βόμβα
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Συναγερμός σήμανε στη Βουλή το βράδυ της Τρίτης (29/4) μετά από απειλητικό μήνυμα για βόμβα.

Πιο συγκεκριμένα, άγνωστοι φαίνεται πως επικοινώνησαν, στέλνοντας μήνυμα στο «112», υποστηρίζοντας ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στη Βουλή, δίχως να δώσουν χρονικό περιθώριο.

Επί τόπου έσπευσαν πυροτεχνουργοί και μέλη του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) μαζί με ειδικούς σκύλους για να ερευνήσουν τους χώρους του Κοινοβουλίου.

Συναγερμός στη Βουλή μετά από μήνυμα στο «112» για βόμβα

Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά τις 21.00 ο συναγερμός έληξε, καθώς δεν βρέθηκε κάποιο ύποπτο αντικείμενο.

Συναγερμός στη Βουλή μετά από μήνυμα στο «112» για βόμβα

Αξίζει, άλλωστε, να σημειωθεί πως μισή ώρα πριν σημάνει συναγερμός για προειδοποιητικό μήνυμα για βόμβα είχε γίνει γίνει ο καθιερωμένος έλεγχος ασφαλείας από τα ειδικά σκυλιά, δίχως να βρεθεί κάτι.

Τέλος, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι αυτή ήταν η πρώτη φορά που μήνυμα προειδοποίησης για εκρηκτικό μηχανισμό αποστέλλεται στο «112».

Σύμφωνα πληροφορίες οι Αρχές ταυτοποίησαν το άτομο που έστειλε μήνυμα από το κινητό του στο 112.

Πρόκειται για κάτοικο Θεσσαλονίκης, ο οποίος πιθανόν αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα. Έχει απασχολήσει αρκετές φορές τις Αρχές για απειλητικά τηλεφωνήματα -φάρσες σε διάφορες υπηρεσίες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης