Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά

Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων (ticketing), χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο

Σε λειτουργία τέθηκε η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.

Μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετείται άμεσα, εύκολα και έγκυρα για τα ζητήματα που τον απασχολούν, χωρίς να απαιτείται η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Με απλά λόγια, μπορεί πλέον να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά.

Το κύριο χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας είναι ο ηλεκτρονικός Οδηγός του Πολίτη μέσω του οποίου οι πολίτες μπορούν:

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

  • Να συνδέονται και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
  • Να υποβάλουν προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.

Ίσως σας ενδιαφέρουν