ΑΒ: Σε αναζήτηση νέου επικεφαλής μετά την αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου

Δείτε επίσης

Την απόφασή του να αποχωρήσει από την ΑΒ Βασιλόπουλος, ανακοίνωσε ο Βασίλης Σταύρου, μετά από 28 χρόνια καριέρας, όπου ασκούσε καθήκοντα Brand President από το 2018.

Στη μακρά πορεία του στον Όμιλο, ο κ. Σταυρου που ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994, διετέλεσε μεταξύ άλλων, προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών, γενικός διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας για την Νοτιοανατολική Ευρώπη & Ινδονησία, καθώς και Brand President της Mega Image στην Ρουμανία.

Η συνεργασία του 52χρονου μάνατζερ με καταγωγή από το Μέτσοβο Ιωαννίνων, με την ΑΒ Βασιλόπουλος, είχε ξεκινήσει το 1994 αναλαμβάνοντας επικεφαλής του τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ο κ. Σταύρου απέκτησε και μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Το 1997 ανέλαβε τα καθήκοντα διευθυντή στο τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών της εταιρείας ενώ το 2000 τη θέση του Διευθυντή του τμήματος Ανθρώπινων Πόρων.

Κατόπιν, το 2012 βρέθηκε στη θέση του ανώτερου αντιπροέδρου Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας του ομίλου στην Ευρώπη και το 2014 ανέλαβε αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ινδονησία, ενώ από το 2015 εκτελούσε καθήκοντα Διοικητικού Γενικού Διευθυντή της Mega Image στη Ρουμανία.

Το 2018, ο κ. Σταύρου ανέλαβε ως επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος την 1η Οκτωβρίου του 2018 μετά την αποχώρηση του Λεωνίδα Βρεττάκου. Σε μία χρονιά μάλιστα που αποτελούσε σταθμό για την εταιρεία, που τότε συμπλήρωνε 80 χρόνια από την ίδρυσή της.

Άλλωστε ο ίδιος ήταν «εκπαιδευμένος» στις δύσκολες αποστολές ενώ η τοποθέτησή του στο τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος είχε έρθει να επισφραγίσει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία του στον Όμιλο από τον οποίο ξεκίνησε την επαγγελματική του διαδρομή.

Σημειώνεται πως χαρακτηριστικά παραδείγματα και δείγματα των ικανοτήτων του είχαν θεωρηθεί ο τρόπος που χειρίστηκε κρίσεις ως επικεφαλής του Τμήματος Ποιοτικού Ελέγχου αλλά και το πρόγραμμα ανάπτυξης «DG Store Manager of the Year» που εμπνεύστηκε ο ίδιος για τους διευθυντές των καταστημάτων, το οποίο στη συνέχεια αποτέλεσε ένα δια-ομιλικό πρόγραμμα της ΑΒ.

Για την αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου, ο διευθύνων σύμβουλος Ahold Delhaize Ευρώπης & Ινδονησίας, Wouter Kolk δήλωσε: «Θα ήθελα με αυτήν την ευκαιρία να ευχαριστήσω προσωπικά τον Βασίλη για τη σημαντική συνεισφορά του στην εταιρεία μας, κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του.

Είναι γνωστός και σεβαστός για το πάθος του για τους ανθρώπους και το χτίσιμο δυνατών ομάδων. Η βαθιά εμπειρία του στο χώρο του λιανικού εμπορίου και η φροντίδα για τους άλλους είναι μοναδική και θα μείνει αξέχαστη σε πολλούς».

Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση νέου επικεφαλής. Στο μεταξύ, ο Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE), Jesper Lauridsen, θα αναλάβει την ευθύνη ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και αυτό πέρα ​​από τις τρέχουσες αρμοδιότητές του.

Ο Jesper θα συνεργαστεί στενά με την Διοικητική Ομάδα της ΑΒ, με στόχο την απρόσκοπτη ανάπτυξη της εταιρείας, στην ελληνική αγορά.

Σημειώνεται πως η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά της, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία της.

Με οδηγό το σκοπό της να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είναι πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ.

Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά της μέσα από ένα δίκτυό που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Εκεί όπου οι άνθρωποί γίνονται οι δικοί της άνθρωποι, έτοιμοι να εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Ίσως σας ενδιαφέρουν