BMW Group: Αύξηση εσόδων, καθαρών κερδών και πωλήσεων και στην Ελλάδα

Δείτε επίσης

Νέα ρεκόρ πωλήσεων, εσόδων και καθαρών κερδών, συνεχίζοντας τη δυναμική πορεία και το δεύτερο τρίμηνο,

με τη ζήτηση για τα πολυτελή οχήματα, να παραμένει ισχυρή όλο το εξάμηνο, παρουσίασε το BMW Group, με τον CEO στην Ελλάδα Andreas Sieben.

Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου είναι αισθητά βελτιωμένα συγκριτικά με αντίστοιχα περσινά, όπου ο όμιλος είχε καταγράψει ζημίες λόγω της πανδημίας.

Ωστόσο οι πωλήσεις και τα έσοδα έχουν αυξηθεί σταθερά ακόμα και σε σχέση με το οικονομικό έτος 2019. Παράλληλα, το BMW Group συνεχίζει την ολοκληρωμένη στρατηγική του για την επίτευξη μιας βιώσιμης και μηδενικών ρύπων κινητικότητας.

Σύμφωνα με τους στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα, η εταιρική στρατηγική του ομίλου δεσμεύεται πλήρως στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης το ταχύτερο δυνατόν.

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της BMW iX3, οι αμιγώς ηλεκτρικές i4 και iX αναμένονται το φθινόπωρο, εφοδιασμένες με τις πρώτες ισχυρές εκδόσεις της νέας γκάμας ηλεκτροκινητήρων.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου είναι συνώνυμα με την ηλεκτρική οδηγική απόλαυση και άνεση στο ταξίδι. Για παράδειγμα, η BMW iX3 πετυχαίνει αυτονομία 100 km (WLTP) με 10 λεπτά φόρτισης σε ένα σταθμό φόρτισης HPC.

Τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είχαν εξαιρετικά θετική απήχηση σε πρόσφατες δοκιμές. Στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστούν και άλλες εκδόσεις.

Την επόμενη διετία, ο εξηλεκτρισμός θα καλύψει την προϊοντική γκάμα της μάρκας σε όλο της το εύρος, ενώ το διάστημα μέχρι το 2025, ο όμιλος στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο, παραδίδοντας περίπου δύο εκατ. αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Ταυτοχρόνως, το BMW Group αναβαθμίζει συνεχώς τη συνδεσιμότητα των οχημάτων του εδώ και πολλά χρόνια, προσφέροντας τις τελευταίες βελτιώσεις λογισμικού και λειτουργιών μέσω ‘remote software upgrades’. Αυτή τη στιγμή, πάνω από δύο εκατ. οχήματα του Group μπορούν να αναβαθμίζονται ‘over-the-air’.

Με το νέο BMWOperatingSystem 8, που τώρα είναι εγκατεστημένο για πρώτη φορά στην iX, ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων ενσωματώνει το ισχυρότερο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα στα προϊόντα του, επιτρέποντας στους πελάτες να παραγγέλνουν λειτουργίες ‘ondemandοποιαδήποτε στιγμή και σε ευέλικτη βάση.

Επίσης, ο όμιλος, προοδεύει στην καθιέρωση μιας βιώσιμης, κυκλικής οικονομίας. Σε συνεργασία με τους προμηθευτές, το Group αναπτύσσει νέες τεχνολογίες προϊόντων καθώς και κατάλληλα βιώσιμα υποκατάστατα και μεγαλεπήβολες φιλοσοφίες ανακύκλωσης.

Αυτό δεν ισχύει μόνο για πρώτες ύλες περιορισμένης προσφοράς, όπως το λίθιο που απαιτείται για την παραγωγή μπαταριών, αλλά και για υλικά όπως το πλαστικό και το αλουμίνιο.

Στην περίπτωση του αλουμινίου, ενός χρήσιμου υλικού στην παραγωγή οχημάτων, εφαρμόζονται ήδη διαδικασίες σε ορισμένες εγκαταστάσεις για το διαχωρισμό αυτής της επαναχρησιμοποιούμενης πρώτης ύλης.

Το BMW Group έχει τοποθετήσει τη βιωσιμότητα και τη διατήρηση των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας, με πολύ υψηλότερες φιλοδοξίες από τον διψήφιο στόχο που τέθηκε για τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Στο πλαίσιο αυτό, οι μετρήσιμοι και επαληθεύσιμοι στόχοι που έχει θέσει ο όμιλος για ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων του και στις τρεις κατηγορίες εκπομπών ρύπων (‘Scopes 1-3’) έχουν επικυρωθεί από την πρωτοβουλία ScienceBasedTargetsInitiative(SBTi).

Μέχρι το 2030, στόχος είναι η μείωση του συνολικού παγκόσμιου ανθρακικού αποτυπώματος του BMW Group ανά όχημα τουλάχιστον κατά ένα τρίτο, συγκριτικά με το 2019, που αντιστοιχεί σε μείωση των εκπομπών του άνθρακα πάνω από 200 εκατ. τόνους μέσω τεχνολογικών μέτρων.

Όσον αφορά το πρώτο εξάμηνο, το BMW Group συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του, καθώς παρέδωσε σε πελάτες, συνολικά 1.339.047 οχήματα BMW, MINIκαι RollsRoyce, παρουσιάζοντας αύξηση σχεδόν 40% έναντι της προηγούμενης χρονιάς.

Στην Ευρώπη, οι παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς αυξήθηκαν πάνω από ένα τρίτο στις 504.834 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση 35,4%, με τις πωλήσεις οχημάτων μάρκας BMW, MINI και Rolls-Royce στη Γερμανία να φτάνουν τις 136.058 παραδόσεις.

Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μόνο της μάρκας BMW ανήλθαν σε 2839 οχήματα, με τη MINI να ταξινομεί επιπλέον 1209 οχήματα το εξάμηνο. Πλέον, την επόμενη διετία, ο εξηλεκτρισμός θα καλύψει την προϊοντική γκάμα της μάρκας σε όλο της το εύρος.

Το διάστημα μέχρι το 2025, το Group στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο, παραδίδοντας περίπου δύο εκατ. αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Όσον αφορά την αύξηση εσόδων και κερδών, αυτή υπήρξε σημαντική για τον όμιλο, καθώς τα έσοδα ήταν σημαντικά υψηλότερα από πέρσι, με το πρώτο εξάμηνο να ανέρχεται στα 55,36 δισ. ευρώ, όταν το 2020, έφτασε τα 43,22 δισεκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 28,1%, χάρη στους υψηλότερους όγκους πωλήσεων και τις καλύτερες τιμολογήσεις στις αγορές νέων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Ίσως σας ενδιαφέρουν