Bread Factory: Συνεχίζεται το επενδυτικό πλάνο και η επέκταση του δικτύου

Δείτε επίσης

Για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας των Bread Factory, αναφέρθηκαν ο CEO της αλυσίδας, Παναγιώτης Δημητρόπουλος και ο εκπρόσωπος της Thunesia Enterprises Limited, Αθανάσιος Κολοκυθάς, η οποία εξαγόρασε πέρυσι το 70% της διαχειρίστριας εταιρείας, στη συνάντηση με τους δημοσιογράφους.

«Τακαταστήματα μας, αποτελούν πολυχώρους τροφίμων στους οποίους εργάζονται πάνω από 1.500 άτομα, με τη μέση επισκεψιμότητα να κυμαίνεται ανά κατάστημα, σε περισσότερους από 2.000 πελάτες ημερησίως», είπε ο κ. Δημητρόπουλος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς, με είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, εστιατόριο με καθημερινά φρέσκο μαγειρεμένο φαγητό, τμήμα καφέ αλλά και ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα προϊόντα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Μιλώντας για τα Bread Factory, που μετρούν ήδη 7 καταστήματα στην Αττική και ένα στη Λάρισα, ο κ. Κολοκυθάς διευκρίνισε πως η αλυσίδα λειτουργεί από τον Νοέμβριο του 2020 με τη νέα μετοχική σύνθεση και διοίκηση, η οποία είχε προαναγγείλει επενδυτικό πλάνο για τη διεύρυνση του δικτύου και την αναμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας τους με την προσθήκη νέων κωδικών.

Σε ορίζοντα τριετίας δρομολογούνται καταστήματα σε μεγάλες πόλεις όπως: Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Ιωάννινα, Πάτρα κ.ά., ενώ απαντώντας

σε ερώτηση του «Vradini.gr», για την εξεύρεση οικήματος στη συμπρωτεύουσα, ο εκπρόσωπος της Thunesia Enterprises Limited, εξήγησε πως έχουν επισκεφθεί αρκετούς χώρους, αλλά δεν έχουν ακόμα αποφασίσει.

Παράλληλα, εστίασε στο στρατηγικό σχεδιασμό της διοίκησης που περιλαμβάνει, σε δεύτερο χρόνο, την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού, όπου η γευστική κουλτούρα προσομοιάζει με την ελληνική.

Συνοψίζοντας τις προκλήσεις των δύο τελευταίων ετών, ο CEO της αλυσίδας Bread Factory, ανέφερε ότι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και των μέτρων για τον περιορισμό της, την περυσινή χρονιά το τμήμα του εστιατορίου κινήθηκε αρνητικά ενώ όλα τα υπόλοιπα τμήματα ήταν ελαφρά ανοδικά.

Ωστόσο, οι απώλειες του εστιατορίου αντισταθμίστηκαν από την δυναμική ανάπτυξη που παρουσίασε, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, η διανομή φαγητού μέσα από συνεργαζόμενες εταιρείες delivery (e food, wolt κ.ά).

Συγκεκριμένα, το 2020 έκλεισε για την Bread Factory με τζίρο στα 20 εκατ. ευρώ, ενώ για την φετινή χρονιά, τη πρώτη υπό την νέα διοίκηση και ιδιοκτησία, αναμένεται να κινηθεί θετικά, εκφράζοντας την ικανοποίηση του, για την έως τώρα πορεία των καταστημάτων.

Μάλιστα, ερωτηθείς για τις αυξήσεις τιμών στις πρώτες ύλες και πως επηρεάζονται οι τελικές τιμές των προϊόντων, ο κ. Δημητρόπουλος διεμήνυσε ότι η εταιρεία προσπαθεί να απορροφήσει τις αυξήσεις οι οποίες περιορίστηκαν σε 10% στον καφέ και σε ελάχιστους κωδικούς ψωμιού που διαθέτουν τα καταστήματα της αλυσίδας.

Ωστόσο, για τις αυξήσεις τη φετινή χρονιά, η διοίκηση προσπαθεί όσες γίνουν, να είναι πιο «συγκρατημένες», σε επιλεκτικές κατηγορίες προϊόντων, χωρίς ωστόσο να κάνει «εκπτώσεις» στις πρώτες ύλες δίνοντας πάντα βάση στην ποιότητα.

Όσον αφορά το νέο σημείο στην Αττικήκαισυγκεκριμένα στην περιοχή του Φιξ, στη Συγγρού 100, το νέο κατάστημα αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο, με χώρο πώλησης άνω των 800 τ.μ. και επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, διαθέτοντας τέσσερα ταμεία και απασχολώντας εβδομήντα άτομα προσωπικό.

Το νέο κατάστημα που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο, διακρίνεται για τα ξεχωριστά τμήματα προϊόντων που διαθέτει, καθώς λειτουργεί τμήμα με προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και γωνιά παγωτού «Angolo di Gelato».

Επίσης, διαθέτει διακριτά τμήματα με παραδοσιακό μαγειρευτό φαγητό, deli corner με τυποποιημένα προϊόντα καθώς και κάβα ποτών με ξεχωριστές προτάσεις.

Ειδικότερα, με στόχο την διαρκή βελτίωση των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων που η αλυσίδα διαθέτει στους καταναλωτές μέσω των τμημάτων, αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, αλλά και των έτοιμων γευμάτων, τα Bread Factory χρησιμοποιούν άλευρα της Μύλοι Αγίου Γεωργίου, όσπρια 3 Α, τοματικά προϊόντα Κύκνος, προϊόντα της Hellmann’s, βελγική σοκολάτα Callebaut, βούτυρο Γαλλίας Flechard, και αυγά από την εταιρεία Χρυσά Αυγά.

Ίσως σας ενδιαφέρουν