Χατζηδάκης: «Συμφιλίωση» των μεταφορών με το περιβάλλον, το «Αυτοκίνητο του 2021»

Τι ανέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη διαδικτυακή παρουσίαση του «Αυτοκινήτου του 2021», του νέου γαλλικού SUV Renault Captur!

Στη συμφιλίωση των μεταφορών με το περιβάλλον, λαμβάνοντας υπόψιν τις τάσεις της τεχνολογίας και της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναφέρθηκε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη διαδικτυακή παρουσίαση του «Αυτοκινήτου του 2021», του νέου γαλλικού SUV Renault Captur!

«Το υπουργείο έχει μια φιλόδοξη «πράσινη» ατζέντα: απολιγνιτοποίηση, υποθαλάσσιες διασυνδέσεις των νησιών, πρωτοβουλίες για την κυκλική οικονομία για τα απόβλητα κ.α.», είπε ο κ. Χατζηδάκης.

Μέσα σε αυτές, ο ίδιος ξεχωρίζει και την πρωτοβουλία για την ηλεκτροκίνηση η οποία, όπως είπε, δεν αφορά μόνο τα κίνητρα για τους πολίτες, προκειμένου να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σκούτερ ή ποδήλατο, διαπιστώνοντας πως τα ποδήλατα έχουν κλέψει την παράσταση στο σχετικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», αλλά είναι και ένας πυλώνας, έτσι, ώστε στην Ελλάδα, με ειδικά επενδυτικά κίνητρα, να υπάρξουν μονάδες για κατασκευή φορτιστών μπαταριών και -γιατί όχι- οχημάτων.

Μάλιστα, αναφέρθηκε στην πρόσφατη κατ’ αρχήν θετική εξέλιξη επί του προκειμένου από γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Συνεχίζοντας ο ΥΠΕΝ έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι μέσα στα 10 υποψήφια αυτοκίνητα της τελικής φάσης, φέτος, περιλήφθηκε ένα αμιγώς ηλεκτρικό και ένα πλήρως υβριδικό, στην γκάμα, δε, όλων σχεδόν των μοντέλων υπάρχουν πια και ηλεκτρικές ή υβριδικές εκδόσεις (PHEV κλπ).

Κατόπιν, ο κ. Χατζηδάκης, δήλωσε χαρούμενος που, για άλλη μια φορά, συμμετείχε, έστω και εξ αποστάσεως, στην ετήσια εκδήλωση ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα» (είχε παρακολουθήσει παλαιότερες αντίστοιχες εκδηλώσεις του θεσμού).

Και εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα ξεπεράσουμε σύντομα και τον κορωνοϊό και τις οικονομικές συνέπειες της εμφάνισής του, αλλά και τις γενικότερες συνέπειες της πολυετούς κρίσης στην Ελλάδα, καταλήγοντας πως «Με αυτό τον τρόπο, θα ενισχυθεί περαιτέρω και η εγχώρια αγορά του αυτοκινήτου».

Συγκεκριμένα, τα 10 αυτοκίνητα που διεκδίκησαν τον επίζηλο τίτλο και τα οποία έφθασαν στην τελική φάση, από τα 22 συνολικά καινούργια μοντέλα που πρωτοκυκλοφόρησαν τους τελευταίους 12 μήνες στη χώρα μας, βαθμολογήθηκαν με αλφαβητική σειρά, ως εξής:

Ford Puma 315, Hyundai i20 274, Nissan Juke 235, Opel Corsa 221, Peugeot 2008 281, Renault Captur 405, Seat Leon 259, Skoda Kamiq 252, Toyota Yaris 242, VW ID 3 216.

Πιο αναλυτικά, οι 27 δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», ο οποίος, εδώ και μια δεκαπενταετία, είναι ο μόνος ανεξάρτητος, χωρίς δεσμεύσεις και διασυνδέσεις με συγκεκριμένο μέσο ενημέρωσης, καθώς οι εκλέκτορές του αρθρογραφούν σε πληθώρα σημαντικών εντύπων και ψηφιακών μέσων, παρουσίασαν αναλυτικά την ανοιχτή ψηφοφορία τους.

Τα κριτήρια επιλογής αφορούν, πάντοτε, την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που προάγει την ιδέα της σύγχρονης αυτοκίνησης στους Έλληνες καταναλωτές και τους λάτρεις του αυτοκινήτου.

Ίσως σας ενδιαφέρουν