Coca-Cola: Δίπλα στην ελληνική κοινωνία και στους πληγέντες από τις πυρκαγιές

Δείτε επίσης

Στην προσφορά 100.000 ευρώ για την κάλυψη άμεσων αναγκών σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, προχωρά η Coca-Cola στην Ελλάδα, με τη γενική διευθύντρια Λίλιαν Νεκταρίου.

Συγκεκριμένα, η σκέψη της Coca-Cola στην Ελλάδα, είναι στους ανθρώπους που δοκιμάζονται και έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές, τους πυροσβέστες και τους εθελοντές που μάχονται με τις φλόγες και το περιβάλλον που καταστρέφεται γύρω μας

Ειδικότερα, το συγκεκριμένο ποσό θα διατεθεί για τις άμεσες ανάγκες στέγασης, ρουχισμού και υποστήριξης των πληγέντων, καθώς και για την ενίσχυση του Ελληνικού Πυροσβεστικού Σώματος με την αγορά 2 οχημάτων μεταφοράς πυροσβεστών και ελαστικών πυροσβεστικών οχημάτων.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, η εταιρία από την πρώτη μέρα κιόλας έχει διαθέσει περισσότερα από 180.000 προϊόντα τόσο για τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής, όσο και για τους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν και θα συνεχίσει την προσφορά της για όσο χρειαστεί.

Καθώς η βιωσιμότητα των τοπικών κοινωνιών αποτελεί κυρίαρχη προτεραιότητα, η Coca-Cola στην Ελλάδα δεσμεύεται με όλες τις δυνάμεις της να υποστηρίξει την εθνική προσπάθεια για την επούλωση των πληγών που άφησαν πίσω τους οι καταστροφικές πυρκαγιές μέσα από ουσιαστικές και μακροπρόθεσμες ενέργειες.

Σημειώνεται πως η The Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage» εταιρία, με προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές.

Σκοπός της είναι να προσφέρει αναζωογόνηση στον κόσμο και να κάνει τη διαφορά. Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει μάρκες, όπως η Coca-Cola, η Sprite, η Fanta και άλλα ανθρακούχα ροφήματα.

Στα προϊόντα που συμβάλλουν στην ενυδάτωση, τις αθλητικές επιδόσεις, καθώς και τα ροφήματα καφέ και τσαγιού, περιλαμβάνονται το Dasani, το smartwater, το vitaminwater, το Topo Chico, το Powerade, το Costa, το Georgia, το Gold Peak, το Honest και το Ayataka.

Τα προϊόντα που περιλαμβάνουν θρεπτικά στοιχεία, χυμούς, γαλακτοκομικά και φυτικά συστατικά είναι τα Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife και το AdeΖ. Αναδιαμορφώνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιό της, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά και διαθέτοντας νέα καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.

Η εταιρία, προσπαθεί να έχει θετικό αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων, στις κοινότητες που δραστηριοποιείται και τον πλανήτη, μέσα από την αναπλήρωση του νερού που χρησιμοποιεί για τα προϊόντα, την ανακύκλωση των συσκευασιών, τη βιώσιμη συλλογή πρώτων υλών και τη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλη την αλυσίδα αξίας.

Μαζί με τους συνεργάτες εμφιαλωτές, απασχολεί περισσότερους από 700,000 ανθρώπους, συμβάλλοντας στη δημιουργία οικονομικών ευκαιριών για τις τοπικές κοινότητες παγκοσμίως

Ίσως σας ενδιαφέρουν