Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς

Το νέο μοντέλο της εταιρείας είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή

Για την καινοτομία και τη τεχνολογία που αλλάζουν τη ζωή, εξελίσσοντας μας για τη νέα εποχή, αναφέρθηκε ο διευθυντής πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον Λευτέρης Σκαράκης, με την ευκαιρία του νέου στρατηγικού σχεδιασμού ανά κανάλι, για μεγαλύτερη πελατοκεντρική προσέγγιση.

Σε αναβάθμιση λοιπόν της δομής πωλήσεων, προχωρά η Coca-Cola Τρία Έψιλον, για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της και στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας, με στόχο την άριστη εξυπηρέτησή τους.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι.

«Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Σκαράκης, σημειώνοντας πως η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες.

Για να προσθέσει πως «Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce.

Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η Coca-Cola Τρία Έψιλον περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:

Την ομάδα του Modern Trade. Την ομάδα του HoReCa. Την ομάδα του Χονδρεμπορίου και την ομάδα του Field Sales

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο.

Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, καλύτερη απόδοση και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά, αξιοποιώντας νέα τάσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο επιτρέπει, πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες

Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους. Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες.

Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics)

Τέλος, η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Ταυτοχρόνως, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων».

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Στόχος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι η δημιουργία μίας ασυναγώνιστης ομάδα πωλήσεων, που διασφαλίζει άριστη ενεργοποίηση ανά κανάλι και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενισχύοντας το όραμά της να είναι ο καλύτερος 24/7 συνεργάτης στην αγορά.

Ίσως σας ενδιαφέρουν