Δέλτα: Κατέκτησαν 5 βραβεία στα Packaging Awards 2021 οι συσκευασίες των προϊόντων

Η Δέλτα έλαβε δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες Labelling Innovation και Marketing in the Greek market

Πέντε βραβεία, κατέκτησαν οι συσκευασίες των προϊόντων Δέλτα, εκφράζοντας σταθερές αξίες, την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, αλλά και την καινοτομία του περιεχομένου τους και σε αυτό το πλαίσιο, ήταν ιδιαίτερα τιμητική η πρόσφατη πολλαπλή διάκριση της εταιρείας στα Packaging Awards 2021, στα οποία επιπρόσθετα η εταιρεία κατέκτησε και τον τίτλο «Brand of the Year».

Συγκεκριμένα, η Δέλτα έλαβε δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες Labelling Innovation και Marketing in the Greek market, για το ιδιαίτερα επιτυχημένο επαναλανσάρισμα του Life Tsai, που είχε ήδη ξεχωρίσει στην αγορά του παγωμένου τσαγιού, εκφράζοντας τις σταθερές αξίες, την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, αλλά και την καινοτομία του περιεχομένου τους.

Παράλληλα, η σειρά γάλακτος της Δέλτα «Μικρές Οικογενειακές φάρμες» έλαβε silver βραβείο στην κατηγορία Marketing in the Greek market για το επαναλανσάρισμα που έκανε στις αρχές 2021, με την υπογραφή της Garamond Design και του Βαγγέλη Πίσπα.

Ταυτοχρόνως, η νέα σειρά γάλακτος «του Τόπου μας» ξεχώρισε και έλαβε bronze βραβείο στην κατηγορία Labelling Innovation για την συσκευασία της, που φέρει την υπογραφή της Κ2.

Αλλά και στην κατηγορία successful branding, η Δέλτα διακρίθηκε με silver βραβείο για τη νέα σειρά Vitaline Go Protein με 15G πρωτεΐνης, σε συσκευασία που φέρει την υπογραφή της Χαράς Καψάλη από το the Workroom.

Στην εκδήλωση, τα βραβεία παρέλαβαν τα στελέχη από τις Δδευθύνσεις Marketing και Επικοινωνίας της Δέλτα Βασίλης Τζατζιμάκης, Αλεξάνδρα.Βασιλακοπούλου, Ειρήνη Χριστοδουλοπούλου, Κώστας Γεωργάκης, Λένα Κραψίτη, Δήμητρα Καλπακτσή και Κώστας Πετρούδης.

Πιο αναλυτικά, το καλοκαίρι του 2020 το Life Tsai επανασυστήθηκε στο κοινό σε ένα μοντέρνο μπουκάλι που αναδεικνύει τη μοναδικότητα της μάρκας και 3 καινοτόμες γευστικές σειρές, «World Recipes», «Super Herbal», «Ηalf & half». H νέα συσκευασία έχει την υπογραφή της Κ2 Design.

Επίσης, πιστή στη δέσμευσή της για ένα βιώσιμο μέλλον για όλους, η Δέλτα έφερε πρώτη το φρέσκο γάλα σε νέα συσκευασία έως και 35% rPet, ανακυκλωμένο πλαστικό, σεβόμενη το περιβάλλον και τον πλανήτη. Μια ακόμη καινοτομία στη νέα συσκευασία είναι και το μεταλλικό καπάκι, το οποίο χρησιμοποιείται για 1η φορά στην κατηγορία του γάλακτος.

Βέβαια, η νέα σειρά γάλακτος «του Τόπου μας» συστήθηκε το 2020 στο κοινό και ήδη έχει κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς. Η σειρά «του Τόπου μας» περιέχει 100% Ελληνικό γάλα, σε νέο διάφανο μπουκάλι και πρακτική διάρκεια ζωής 20 ημερών.

Αλλά και στην κατηγορία successful branding, η Δέλτα διακρίθηκε με silver βραβείο για τη νέα σειρά Vitaline Go Protein με 15G πρωτεΐνης, σε συσκευασία που φέρει την υπογραφή της Χαράς Καψάλη από το the Workroom.

Το Vitaline Go Protein συνδυάζει απολαυστικό στραγγιστό γιαούρτι με 0% λιπαρά και 15G πρωτεΐνης σε κάθε κύπελλο, προσφέροντας μία γευστική επανεκκίνηση του οργανισμού μας κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε 4 απολαυστικές γεύσεις.

Η Δέλτα εξελίσσει διαρκώς τα προϊόντα της, ώστε να ανταποκρίνονται στις πιο υψηλές προσδοκίες των καταναλωτών, φροντίζοντας να απολαμβάνουν «κάθε τι που αξίζει», σε συσκευασίες που εκφράζουν την ποιότητα και θρεπτική αξία του περιεχομένου τους.

Ίσως σας ενδιαφέρουν