Demo: Βραβεύτηκε για την ανάπτυξη και προώθηση των φαρμακευτικών προϊόντων

Το βραβείο, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου της Demo ΑΒΕΕ, παρέλαβε ο διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης της εταιρίας Βασίλης Παρετζόγλου

Απέσπασε μια σημαντική διάκριση για άλλη μια χρονιά, η φαρμακοβιομηχανία Demo, για την επιχειρηματική πορεία της και το υγιές μοντέλο ανάπτυξής της, στην Ετήσια Συνάντηση Επιχειρηματικής Αριστείας, “Diamonds of the Greek Economy 2021”.

Η αξιολόγησή των εταιρειών που διακρίθηκαν έγινε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων μεταξύ των οποίων ήταν: η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, η σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια κλπ.

Ταυτοχρόνως συνυπολογίστηκαν συγκεκριμένοι παράγοντες όπως τα επενδυόμενα κεφάλαια από μέρους των εταιρειών, η πολιτική τους στο ανθρώπινο δυναμικό καθώς επίσης και η δραστηριότητά τους σε θέματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Το βραβείο, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου της Demo ΑΒΕΕ, παρέλαβε ο διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης της εταιρίας Βασίλης Παρετζόγλου, ο οποίος στην ομιλία του ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Η πρόσφατη δοκιμασία πολλών χωρών από την πανδημία Covid-19 ανέδειξε, εντονότερα από ποτέ στη συνείδηση όλων μας, την «Υγεία» ως πρωταρχικό αγαθό.

Οι προκλήσεις και τα προβλήματα που ήρθαν στο φως από την πανδημία, αποδεικνύουν περισσότερο από κάθε άλλη φορά τα τελευταία 100 χρόνια, τη σημασία που έχει η επάρκεια σε φαρμακευτικά προϊόντα για κάθε χώρα.

Το πρωταρχικής σημασίας αυτό ζήτημα αφορά όλη την Ευρώπη συνολικά.

Η Ελλάδα ευτυχώς δεν υπέφερε από αυτό το πρόβλημα. Διαθέτει ισχυρή εγχώρια παραγωγή φαρμάκων και οι ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες εξασφάλισαν την αυτάρκεια της χώρας και την επάρκεια στα αναγκαία φάρμακα πρώτης γραμμής.

Περισσότεροι από 3 εκατ. ασφαλισμένοι και ασθενείς κάλυψαν τις ανάγκες τους με φάρμακα που παράγονται σε ελληνικά εργοστάσια. Η Demo με τις ισχυρές παραγωγικές της δυνατότητες, πρωταγωνίστησε στην προσπάθεια αυτή.

Κάλυψε όχι μόνο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, αλλά και τις επείγουσες ανάγκες άλλων συστημάτων υγείας, όπως της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας ακόμη και της Βραζιλίας και της Βολιβίας.

Η φαρμακοβιομηχανία Demo, συνεχίζοντας αδιάλειπτα την ανάπτυξη, παραγωγή και προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων τα τελευταία 56 χρόνια, αναδεικνύεται σε πρωταγωνιστή της επόμενης ημέρας.

Η εταιρία δραστηριοποιείται σε 96 χώρες, εξάγει το 84% της ετήσιας παραγωγής της σε 5 ηπείρους και έως σήμερα κατέχει ήδη σημαντικά μερίδια αγοράς σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία».

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Παρετζόγλου μίλησε επιγραμματικά για το μεγάλο επενδυτικό πλάνο της Demo, το οποίο δίνει έμφαση στην παραγωγή πρώτων υλών, την έρευνα, την ενίσχυση της παραγωγής και τη βιοτεχνολογία.

Στην εκδήλωση, παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, πολιτικών Κομμάτων, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων στην Ελλάδα καθώς επίσης και εκπρόσωποι επιχειρηματικών φορέων.

Πέραν του υπουργείου Ανάπτυξης και επενδύσεων, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), του ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής-Πειραιώς (ΣΒΑΠ), του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (Σ.Θ.Ε.Β), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, του Ελληνο-Γερμανικού Επιμελητηρίου και του Ελληνο-Κινεζικού Επιμελητηρίου.

Σημειώνεται πως η φαρμακοβιομηχανία Demo ΑΒΕΕ είναι ένας βιομηχανικός και εμπορικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1965 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη, παραγωγή και προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων.

Το εργοστάσιο της εταιρίας είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα στην παραγωγή ενεσίμων και ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως. Η μάρκα έχει πολύ ισχυρή παρουσία στη νοσοκομειακή αγορά, όπου κατέχει την 1η θέση πωλήσεων σε αριθμό μονάδων.

Με τέσσερις παραγωγικές μονάδες έκτασης 57.000m2, υψηλής τεχνολογίας αποθηκευτικές εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και προσωπικό 1.000 ατόμων, η Demo είναι μία από τις κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης.

Δραστηριοποιείται σε 85 χώρες παγκοσμίως, στην Ευρώπη, την Ασία, την Αφρική, την Νότιο Αμερική και την Ωκεανία. Το πρόγραμμα Υπευθυνότητας της Demo βασίζεται σε 4 πυλώνες: Περιβάλλον, Ηθικό Marketing, Εργαζόμενοι και Κοινωνία με επίκεντρο τα παιδιά και τις ευπαθείς ομάδες.

Ίσως σας ενδιαφέρουν