ΕΟΤ-Mastercard: Δυναμική ισχυροποίηση του τουριστικού προϊόντος στις διεθνείς αγορές

Νέα κοινή καμπάνια του Οργανισμού και της Mastercard

Στη στρατηγική συνεργασία, που ξεκίνησε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο, εστίασε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Δημήτρης Φραγκάκης, αναφερόμενος στη νέα κοινή καμπάνια του Οργανισμού και της Mastercard, που προωθεί τη χώρα μας στις αγορές της Γερμανίας, Δανίας και Ολλανδίας.

«Ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως», είπε ο κ. Φραγκάκης, παρουσία της Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα Άσπα Παλημέρη, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού, δημιουργώντας τη δεύτερη κατά σειρά κοινή καμπάνια επικοινωνίας.

Συνεχίζοντας ο γενικός γραμματέας, σημείωσε πως « Μία συνεργασία που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές.

Η πανδημία του κορονοϊού μας ανάγκασε να διακόψουμε τον περασμένο Μάρτιο την πολύ επιτυχημένη καμπάνια, προϊόν συνεργασίας ΕΟΤ και Mastercard.

Τώρα όμως πιάνουμε ξανά το νήμα από την αρχή και επανερχόμαστε ακόμα πιο δυναμικά και πιο στοχευμένα.

Η διεθνής καμπάνια προβολής της χώρας μας είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη.

Γι΄ αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς «παίκτες» της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στην χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν».

Από την πλευρά της, η κ. Παλημέρη, συμπλήρωσε: «Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεχή ανάπτυξη της συνεργασίας μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, καθώς, μέσω αυτής, στηρίζουμε με συνέπεια και συνέχεια έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.

Η επανέναρξη των ταξιδιών, μέσα από τη σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε καινούργιες δράσεις για την ενίσχυση του κοινού μας στόχου.

Η νέα καμπάνια σκοπεύει να αναβαθμίσει το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας, μέσα από την προσέλκυση νέων κοινών, αλλά και την προσφορά ανεκτίμητων εμπειριών στους επισκέπτες της Ελλάδας, αναδεικνύοντας την ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό».

Πιο αναλυτικά, η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών, από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.

Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις παραπάνω αγορές, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard, τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθεις και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών και προνομίων για κατόχους καρτών Mastercard®, για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους.

Μέσα από την ίδια πλατφόρμα οι επισκέπτες έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της Mastercard, “Priceless Cities” ώστε να μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard, ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας

Για την επιτυχημένη επικοινωνία της καμπάνιας στους επισκέπτες της χώρας μας, τα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας αναπτύχθηκαν στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα.

Η νέα καμπάνια, όπως και η προηγούμενη, αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για τη προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Programmatic Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.

Να σημειωθεί πως η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών.

Αποστολή της είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες.

Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις της εταιρίας, υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στην μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους.

Το ήθος του ομίλου, διαμορφώνει την κουλτούρα του καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση.

Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργεί έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.

Ίσως σας ενδιαφέρουν