ΕΟΤ: Ο προορισμός «Ελλάδα» να συνεχίσει να υπάρχει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Δείτε επίσης

Στο στόχο η παρουσία της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές να είναι συνεχής, ο προορισμός «Ελλάδα» να μην σταματήσει να υπάρχει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και η χώρα να διατηρήσει τη δυναμική που είχε και την επόμενη περίοδο, εστίασε ο γενικός γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, κατά τη τελετή βράβευσης, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά.

«Το 2021 θα είναι η χρονιά όπου θα αρχίσει να αποκαθίσταται η ισορροπία για τον τουρισμό, εκφράζοντας τη συγκρατημένη αισιοδοξία του για την πορεία του ελληνικού τουρισμού», δήλωσε ο κ. Φραγκάκης.

Ο ίδιος, επισήμανε την βούλησή του για συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, και πρόσθεσε ότι τα τουριστικά γραφεία δεν είναι απλώς συνεργάτες στο έργο του Οργανισμού αλλά εταίροι, αναγνωρίζοντας τον ρόλο τους στον παγκόσμιο τουρισμό.

Συμπληρώνοντας, αναφέρθηκε στο τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της χώρας στο εξωτερικό και τόνισε ότι ο ΕΟΤ θα συνεχίσει να στηρίζει τις συμμετοχές των ελληνικών επιχειρήσεων στις virtual τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού.

Στη συνέχεια, τις ευχαριστίες της στη FedHATTA και το HATTA για τη βράβευσή της, για τη συμβολή της στην προβολή της Ελλάδας ως προτεινόμενου προορισμού της ECTAA (The European Travel Agents’ and Tour Operators’ Associations) για το 2ο εξάμηνο του 2020,

εξέφρασε και η διευθύντρια Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών Ελένη Σκαρβέλη.

Κατά την ίδια, αυτή τη στιγμή, μεταξύ άλλων, γίνεται δουλειά τοποθέτησης της Ελλάδας στον συνεδριακό τουρισμό στις αγορές αρμοδιότητάς της, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο.

Ολοκληρώνοντας, η κ. Σκαρβέλη υποστήριξε ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου θα πρέπει να επικοινωνήσουμε και πάλι στο εξωτερικό, πως η Ελλάδα έχει ικανούς φορείς, επαγγελματίες και ενδεχομένως και νέο προϊόν, προσαρμοσμένο στα νέα παγκόσμια δεδομένα, λέγοντας :

«Δεν κάνουμε απλή προώθηση βίντεο για την Ελλάδα αλλά διατηρούμε ουσιαστική επαφή με την αγορά, επηρεάζουμε τις αποφάσεις προς όφελος της Ελλάδας

και μέλημά μας είναι να ενημερώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα τις αγορές ότι ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να ξεκινήσει και σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, γιατί αυτό συμβαίνει στον διεθνή ανταγωνισμό.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, τόνισε, οι επαγγελματίες του εξωτερικού ζητούν επαφές DMC για να ξεκινήσουν νέες συνεργασίες με τουριστικά γραφεία της Ελλάδας.

Η κρίση είχε ως αποτέλεσμα η διάθεση για επαγγελματικές επαφές με τα τουριστικά γραφεία να εξελίσσονται πιο γρήγορα σε πραγματικές συμφωνίες».

Παίρνοντας τον λόγο, ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης εξέφρασε τις ευχαριστίες του για τη συμβολή του κ. Φραγκάκη στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και στις ενέργειες εξωστρέφειας κατά τη διάρκεια της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης.

Αλλά και για την παραγωγική συνεργασία του με την FedHATTA και το ΗΑΤΤΑ κατά την προηγούμενη χρονιά, δηλώνοντας ανοιχτά την πρόθεσή του αλλά και ολόκληρου του κλάδου του οργανωμένου τουρισμού η συνεργασία αυτή να ενισχυθεί περαιτέρω το 2021, προς όφελος της επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού.

Υπογράμμισε δε την ανάγκη να μη χαθεί η επαφή της Ελλάδας με τις σημαντικές αγορές του εξωτερικού.

Κατόπιν, ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, Νικόλας Κελαϊδίτης, στάθηκε ιδιαιτέρως στη σημασία προβολής της Ελλάδας, εκτός από την Ευρώπη, και σε μακρινές και πολλά υποσχόμενες αγορές, όπως η Ινδία, το Ισραήλ, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Αυστραλία, όπου η Ελλάδα μπορεί να αυξήσει το μερίδιό της.

Επίσης, μίλησε και για το «άνοιγμα» της Ιαπωνίας η οποία μπορεί να αποτελέσει σημαντική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό.

Οι εκπρόσωποι των ενώσεων τουριστικών γραφείων της FedHATTA, οι οποίοι μετείχαν στην εκδήλωση, εξέφρασαν τη υποστήριξή τους στο έργο του ΕΟΤ κάνοντας αναφορά σε επιμέρους ζητήματα.

Μάλιστα, εστίασαν στην ανάγκη η διαχείριση της κρίσης στον ελληνικό τουρισμό να γίνει σε συνεργασία με τον κλάδο του οργανωμένου τουρισμού καθώς και τη σημασία αξιοποίησης του πλεονεκτήματος που διαθέτουν, σε επίπεδο υγειονομικής κατάστασης, πολλές από τις Περιφέρειες της Ελλάδας, ως συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό το 2021

Ίσως σας ενδιαφέρουν