Έρευνα για τους influencers – Επηρεάζουν τελικά τις αγορές των ακόλουθων τους;

Έρχεται το τέλος τους; – Όσα ισχύουν με τις χορηγούμενες αναρτήσεις

Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί η μόδα των influencer στα social media που διαφημίζουν ασταμάτητα προϊόντα ή υπηρεσίες για τους ακόλουθούς τους.

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Ίσως σας ενδιαφέρουν