Eurobank: Ανέπτυξε ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών

Δείτε επίσης

Ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, έχει αναπτύξει η Eurobank, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον.

Πιο αναλυτικά, η Eurobank αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, τουEurobankMobileapp από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v-Banking, με κεντρικό στόχο ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Πλέον, εν μέσω των νέων περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας λειτουργεί κανονικά και παραμένει στη διάθεση του κοινού, σε όλη την επικράτεια, με την αυστηρή τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία εργαζομένων και πελατών.

Ωστόσο, η Eurobank, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένομενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Μέσω λοιπόν όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, ενθαρρύνει τους πελάτες της να αξιοποιήσουν, το μενού ψηφιακών προϊόντων, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας την υψηλή ψηφιακή ετοιμότητά της, μετά από πολυετείς επενδύσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου, ήδη από το πρώτο lockdown, επέδειξε υψηλά αντανακλαστικά και μεγάλη προσαρμοστικότητα, επιτυγχάνοντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε συνθήκες ασφάλειας για όλους.

Μάλιστα, η Τράπεζα διακρίθηκε από το διεθνούς φήμης περιοδικό GlobalFinance ως “Distinguished Crisis Leader for 2020” για τις ενέργειες που πραγματοποίησε για υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της και την υποστήριξη που προσέφερε στους πελάτες και την κοινωνία.

Επιπλέον, αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα»(BestConsumerDigitalBankinGreece)για το2020, για τρίτη διαδοχική χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών καθ όλη τη διάρκεια της πανδημίας είχε ως αποτέλεσμα την αισθητή αύξηση του ψηφιακού πελατολογίου της Τράπεζας.

Οι ιδιώτες πελάτες έχουν την e-Banking, με τη δυνατότητα για διενέργεια περισσοτέρων από 1.200 συναλλαγών με ασφάλεια και μικρότερο κόστος, καθώς και ελέγχου των οικονομικών, με μια ματιά, όλο το 24ωρο.

Οι πελάτες, μπορούν να αποκτήσουν online κωδικούς για το e – Banking και το Eurobank Mobile App, με την χρεωστική ή την πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο κατάστημα

Με τις Πληρωμές-Μεταφορές,, δίδεται η δυνατότητα εξόφλησης για άνω των 1.000 λογαριασμών με χρέωση λογαριασμού κάρτας μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Eurobank (π.χ. βεβαιωμένες οφειλές σε εφορία και ταμεία, e-παράβολα, πληρωμή Λογαριασμών ΔΕΚΟ, ασφαλίστρων).

Με πάγιες εντολές, μπορείτε να πληρώνετε εμπρόθεσμα και αυτόματα τους λογαριασμούς και τις τακτικές οφειλές σας. Μπορείτε να ορίζετε πάγιες εντολές online με e-Banking ή τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.

Επίσης, ανάμεσα στις δυνατότητες, μπορείτε να έχετε προσωπικό δάνειο έως 30 000 ευρώ χωρίς εξασφάλιση και χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, απόκτηση πιστωτικής κάρτας και άυλης προπληρωμένης κάρτας, αλλά και άνοιγμα προθεσμιακής κατάθεσης online.

Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, αυτές μπορούν να έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης κεφαλαίων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες, ενημέρωση για τις κινήσεις εταιρικών καρτών, δανείων, υπολοίπων, λογαριασμών αλλά και για τις συναλλαγές θυγατρικών, ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης ασφαλιστικής ενημερότητας.

Αλλά και εξόφληση προμηθευτών, συνεργατών, λογαριασμών, καρτών, δανείων, μισθοδοσίες προσωπικού και πληρωμών για εισαγωγές/ εξαγωγές, αίτησης απόκτησης POS και καρνέ επιταγών.

Υπενθυμίζεται πως η Eurobank και όλο το προσωπικό της, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, έχουν επιλέξει να βρίσκονται σταθερά δίπλα στους πελάτες, αξιοποιώντας κάθε τεχνολογική δυνατότητα με στόχο το διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Ειδικότερα στις σημερινές συνθήκες, η χρήση του ολοκληρωμένου μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, συμβάλλει στην ανάσχεση της πανδημίας μέσω της μείωσης των μετακινήσεων, καταλήγει η τράπεζα

Ίσως σας ενδιαφέρουν