Eurobank: Στο πλευρό χιλιάδων επιχειρήσεων, επενδύοντας στην ψηφιακή ανάπτυξη

Δείτε επίσης

Τη νέα Δράση “e –λιανικό ” του ΕΠΑνΕΚ, συνολικού προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτούμενη από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της ΕΕ και εθνικούς πόρους, παρουσίασε ο υφυπουργός Επενδύσεων και Ανάπτυξης, Γιάννης Τσακίρης, στη διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Η επόμενη ημέρα της Λιανικής».

Μέσω της νέας Δράσης, παρέχεται η δυνατότητα επιχορήγησης σε μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στον κλάδο του λιανεμπορίου με ποσά έως 5.000 ευρώ, για τη δημιουργία ή αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, σημείωσε ο κ. Τσακίρης, στην εκδήλωση, ως επίσημος προσκεκλημένος.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο αν. διευθύνων σύμβουλος & Group Chief Transformation OUcer της Eurobank, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ενώ τοποθετήθηκαν η πρόεδρος της Greca, Δρ Κατερίνα Φραϊδάκη και ο Group Chief Digital OUcer της Vrisko Βασίλης Πάτρας, ενώ δήλωσαν συμμετοχή περισσότερες από 1.000 επιχειρήσεις.

«Η πανδημία εξελίσσεται σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο και αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη ψηφιακής λειτουργίας των επιχειρήσεων, παράλληλα με τον φυσικό τους χώρο», είπε ο υφυπουργός Επενδύσεων και Ανάπτυξης.

Κατά τον ίδιο : «Είναι δεδομένο πως, στο άμεσο μέλλον, η αυξητική τάση των ηλεκτρονικών αγορών θα συνεχιστεί και επιβάλλεται να επιταχύνουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών μας, ώστε να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Πρωτοβουλίες, όπως η σημερινή, συμβάλουν στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, ιδίως των μικρών που πλήττονται περαιτέρω από τις

δυσμενείς επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19, καθώς και στην προαγωγή της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητάς τους.

Μέσω του ΕΠΑνΕΚ και της νέας δράσης “e–λιανικό”, οι

επιχειρήσεις μπορούν, από τη Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2021, να υποβάλουν αιτήσεις προκειμένου να επιδοτηθούν για τη δημιουργία και τη διαχείριση του ηλεκτρονικού τους καταστήματος,

καθώς και για την ψηφιακή τους παρουσία, δράση από την οποία αναμένεται να ωφεληθούν περισσότερες από 18.000 πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου».

Παίρνοντας τον λόγο, ο κ. Αθανασόπουλος, επισήμανε : «Συνηθίζουμε να συζητούμε για τις δυσκολίες που συνεπάγεται η μετάβαση των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή και στον κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Αυτό το ταξίδι όμως αποτελεί μια μεγάλη, μοναδική ευκαιρία για κάθε μικρή επιχείρηση. Καθώς η τεχνολογία καταρρίπτει τα φυσικά σύνορα στις αγορές, παρέχει απεριόριστες δυνατότητες για όσους είναι διορατικοί,

διαθέτουν γρήγορα αντανακλαστικά στο DNA τους, και καθιστούν την ανταγωνιστική, απλή εξυπηρέτηση, καθημερινότητα για τους πελάτες τους αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Η Eurobank επενδύει στην ψηφιακή ανάπτυξη, την εντάσσει στο επίκεντρο του μετασχηματισμού της και στέκεται στο πλευρό

χιλιάδων επιχειρήσεων παρέχοντας λύσεις, προτάσεις και τεχνογνωσία.

Στόχος είναι μια νέα γενιά επιχειρήσεων ικανών να επιβιώσουν στην σημερινή, δύσκολη συγκυρία αλλά και να γίνουν πιο ανθεκτικές και ανταγωνιστικές στη, σύνθετη, post Covid εποχή,

όπου θα κυριαρχήσει η σύγκλιση των οικονομικών κλάδων και οι μικρότεροι βαθμοί αφοσίωσης των πελατών καθώς θα μεταβάλλονται τα πρότυπα και οι συνήθειες αλλά θα αυξάνονται οι επιλογές για τους καταναλωτές».

Κατόπιν, ο γενικός διευθυντής Retail Banking της Eurobank, Ιάκωβος Γιαννακλής, ο επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης Small Business Banking Δημήτρης Οικονόμου και ο διευθυντής Τομέα Στρατηγικής και Ανάπτυξης Small Business Banking, Πάνος Θεοδώρου,

είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με εκπροσώπους επιχειρήσεων από τον κλάδο του εμπορίου και μελών Εμπορικών Συλλόγων, για το κρίσιμο θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και για τα ζητήματα που απασχολούν την αγορά.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τη νέα δράση του ΕΠΑνΕΚ, “e -λιανικό ”, ξεκινά τη Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι και την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021.

Το πρόγραμμα Business Banking e – Commerce solutions , της Eurobank, συνδράμει τις επιχειρήσεις στο πεδίο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, από το πρώτο βήμα μέχρι το τελευταίο, με τραπεζικές αλλά και μη τραπεζικές καινοτόμες υπηρεσίες,

που παρέχονται με έκπτωση από τρίτες εταιρείες, με στόχο την κάλυψη -με ολοκληρωμένο τρόπο- των αναγκών τόσο των νεοεισερχόμενων, όσο και των περισσότερο ψηφιακά «ώριμων», στο

ηλεκτρονικό εμπόριο, επιχειρήσεων.

Ίσως σας ενδιαφέρουν