Η Teleperformance Greece απέσπασε τέσσερα βραβεία στα ECCCSAs 2021

Δείτε επίσης

Η Teleperformance Greece, η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα των «digitally integrated business services» και μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, απέσπασε τέσσερα βραβεία στα European Contact Centre & Customer Service Awards 2021 (ECCCSAs), μεταξύ των οποίων και ένα Gold Award, σε μία τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, στις 23 Νοεμβρίου 2021.

Συγκεκριμένα, η Teleperformance Greece απέσπασε ένα Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Business Intelligence», δύο Silver στις κατηγορίες «Best Outsourcing Partnership (Small)» και «Most Effective Learning and Development Initiative», καθώς επίσης και ένα Bronze στην κατηγορία «Most Effective Improvement Programme».

Στην 21η χρονιά του, τα European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) είναι ο μακροβιότερος και μεγαλύτερος θεσμός βράβευσης στον κλάδο των contact centers και της εξυπηρέτησης πελατών στην Ευρώπη και βραβεύει τις εταιρείες Customer Experience με βάση τις πρακτικές τους γύρω από την αξία των ανθρώπων, την καινοτομία και τις προσφερόμενες υπηρεσίες στους πελάτες.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Η αναγνώριση της Teleperformance Greece για μία ακόμη χρονιά στον θεσμό αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ανάδειξη της αποστολής της εταιρείας όσον αφορά την παροχή απλούστερων, ταχύτερων, ασφαλέστερων και πιο ευέλικτων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, συνδυάζοντας την ανθρώπινη επαφή με την υψηλή τεχνολογία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Teleperformance Greece, κ. Κωνσταντίνος Χαμαλέλης, δήλωσε σχετικά: «Για όλους εμάς στην Teleperformance, είναι ιδιαίτερα μεγάλη τιμή που αναγνωρίζονται ξανά οι επιχειρηματικές μας δραστηριότητες και οι καινοτόμες υπηρεσίες μας στον υψηλού κύρους θεσμό των European Contact Centre & Customer Service Awards. Τα τέσσερα αυτά βραβεία είναι απόδειξη της δέσμευσής μας να προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση στους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται καθημερινά, ενώ επίσης αντανακλούν τη διαρκή ανοδική πορεία του οργανισμού. Στόχος μας είναι και θα παραμείνει η προσφορά μιας κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, καθώς και του καλύτερου δυνατού εργασιακού περιβάλλοντος στους ανθρώπους μας».

Ίσως σας ενδιαφέρουν