Interamerican: Ανοίγει νέους δρόμους για τον ασφαλιστικό κλάδο στη χώρα μας

Δείτε επίσης

Την ευρεία εσωτερική αναδιοργάνωση, που φέρει νέα πρότυπα αναφορικά με την λειτουργία της Interamerican, παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Γιάννης Καντώρος, κατά την διαδικτυακή συνέντευξη, όπου το πρώτο μέρος ήταν αφιερωμένο αποκλειστικά στα βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα κα στις επιταχυνόμενες εξελίξεις που έφερε η πανδημία.

Παρόντες, οι γενικοί διευθυντές Ζωής και Υγείας Γιώργος Βελιώτης, πωλήσεων Τάσος Ηλιακόπουλος , οι διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού Δροσιά Καρδάση, Νομικών Υπηρεσιών Ανδρέας Φιαμέγκος, ο Chief Financial Officer Murat Erzincanli και ο Chief Operating Officer Vincent Teekens, με τον συντονισμό του δημοσιογράφου Παύλου Τσίμα.

«Η παραδοσιακή εταιρική οργάνωση με βάση την κλασσική ιεραρχία διευθύνσεων, το πενθήμερο και το οκτάωρο 9-5, δεν ταιριάζει στην σημερινή ψηφιακή εποχή, όπου ο χρόνος επικοινωνίας, ενημέρωσης και αλληλεπίδρασης έχει σχεδόν εκμηδενιστεί», είπε ο κ. Καντώρος.

Κατά τον ίδιο: «Προκειμένου η Interamerican να μπορέσει να ανταποκριθεί στο νέο αυτό περιβάλλον, αλλάζει ριζικά την δομή της, υιοθετώντας ένα τολμηρό πρωτοποριακό μοντέλο λειτουργίας και εργασίας, πιο οριζόντιο και πιο απλό, που βασίζεται σε «ομάδες ευθύνης»,ικανές να ολοκληρώσουν τα project και τα καθήκοντά τους από το α ως το ω, και χωρίς πολλές έξωθεν εγκρίσεις.

Σκοπός είναι να αποφευχθεί η δυσκαμψία, η αργή απόκριση και η απώλεια χρόνου που δημιουργούσε η παραδοσιακή δομή μεταξύ των διαφορετικών διευθύνσεων της εταιρείας, αποτελώντας πολλούς μικρούς, διαφορετικούς και κλειστούς, κόσμους, όπου πολλά «χάνονταν στη μετάφραση».

Για το λόγο αυτό «οι διευθύνσεις ανακατεύτηκαν» και κάθε ομάδα θα αποτελείται από έναν εκπρόσωπο κάθε διαφορετικής διεύθυνσης – π.χ. μάρκετινγκ, οικονομικών, πωλήσεων, εκπαίδευσης κ.ο.κ.».

Συνεχίζοντας ο επικεφαλής της Interamerican, διευκρίνισε πως στην ουσία οι νέες αυτές ομάδες εργασίας, βασίζονται σε μοχλούς που ανέκαθεν στήριζαν κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα- στον κοινό σκοπό και στις σχέσεις των ανθρώπωνεργαζομένων μεταξύ τους, λέγοντας :

«Η αλλαγή είναι τεχνική με σκοπό την ευελιξία, ώστε το έργο της εταιρείας να παράγεται πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Οι ομάδες αυτές θα αποτελούνται από 8 έως μάξιμουμ 10 άτομα και η λειτουργία τους δοκιμάζεται από την Interamerican εδώ και περίπου δύο χρόνια με πολύ θετική ανταπόκριση από τους εργαζόμενους που με αυτό το νέο μοντέλο είδαν το ρόλο τους να αναβαθμίζεται».

Για μία ακόμη φορά, η Interamerican απέδειξε ότι συνεχίζει να κάνει πολύ καλά αυτό που έκανε από την ίδρυση της το 1969, να ανοίγει νέους δρόμους για τον ασφαλιστικό κλάδο στη χώρα μας. Σήμερα, με την ευρεία εσωτερική αναδιοργάνωση, με νέα πρότυπα αναφορικά με την λειτουργία της, αξιοποιώντας τεχνολογικές εφαρμογές αλλά και την εμπειρία πολλών χρόνων όπως και τις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία.

Να σημειωθεί πως ο οργανισμός έκλεισε το 2020 με επαναλαμβανόμενα κέρδη προ φόρων 28εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά το δεύτερο μέρος.

Διατήρησε, έτσι, μια εικόνα οικονομικής ευρωστίας σε συνέχεια πολλών ετών, που συνοδεύεται από υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια, με φερεγγυότητα για τις εταιρείες Ζημιών (249%), Ζωής (133%) και Βοήθειας (170%) κατά Solvency II.

Η παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων ανήλθε στα 372 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 2% έναντι του 2019 (366,3 εκατ.). Τη «μερίδα του λέοντος» κατείχαν οι Γενικές ασφαλίσεις με 215,7εκατ., ενώ η παραγωγή στις ασφαλίσεις Υγείας έφθασε στα 110,2 εκατ. και στις ασφαλίσεις Ζωής στα 46,1 εκατ. ευρώ.

Η κατανομή της παραγωγής στα Δίκτυα διανομής ήταν ισορροπημένη, με το εταιρικό Δίκτυο να δίνει το 33,4%, το Δίκτυο πρακτόρων και μεσιτών το 31,4%, οι απευθείας πωλήσεις από την Anytime και B2B το 23,6% και οι λοιποί διανομείς (κεντρικά, direct group, bancassurance) 11,6%.

Εστιασμένη στον πελάτη, η Interamerican πλήρωσε πέρυσι σε αποζημιώσεις και λοιπές καταβολές σε δικαιούχους και ασφαλισμένους 227,3 εκατ. ευρώ και διαχειρίστηκε με Οδική και Άμεση Ιατρική Βοήθεια 478.752 περιστατικά.

Κάθε ημέρα, κατά μέσο όρο, 2.387 άτομα ελάμβαναν κάποιο ποσόν ή υπηρεσία από τον οργανισμό. Το Contact Center, αυτοματοποιημένο και ψηφιοποιημένο, κατέγραψε 1,55 εκατ. επικοινωνίες εξυπηρέτησης.

Η πελατοκεντρική δραστηριότητα της εταιρείας αντανακλάται στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου (Νet Promoters Score – NPS), που ανήλθε στις 64,4 μονάδες (μέσος όρος του παγκοσμίου Δείκτη στις Ασφάλειες: 42).

Η ενδυνάμωση της εστίασης στον πελάτη, σε συνδυασμό με τον νέο τρόπο εργασίας, τον ψηφιακό και τον επιχειρησιακό μετασχηματισμό -όπου εναρμονίζονται πλήρως οι λειτουργίες του business και του ΙΤ- υποστηρίζονται με επενδύσεις της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ ετησίως για καινοτόμα συστήματα και τεχνολογικές εφαρμογές, υποδομές (μονάδες Υγείας, Βοήθεια), ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού και νέα προϊόντα – υπηρεσίες.

Ίσως σας ενδιαφέρουν