Lidl Ελλάς: Στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα

O πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς μίλησε για το στρατηγικό πλάνο κατά την εκδήλωση αφιερωμένη στο όραμα της εταιρίας

Για το στρατηγικό πλάνο της Lidl Ελλάς στην ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα, αναφέρθηκε o πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς Ιάκωβος Ανδρεανίδης κατά την εκδήλωση αφιερωμένη στο όραμα της εταιρίας, για τη δημιουργία μιας δυναμικής Ελλάδας, στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.

«Είμαστε κοινωνικοί συνοδοιπόροι, πολύ περισσότερο στις περιόδους κρίσης», είπε ο κ. Ανδρεανίδης, παρουσία του μουσικοσυνθέτη Σταύρου Ξαρχάκου, της διευθύντριας επικοινωνίας Βασιλικής Αδαμίδου και της εκτελεστικής διευθύντριας του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη, Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου.

Συνεχίζοντας ο επικεφαλής της Lidl Ελλάς, σημείωσε : «Γιατί στις δύσκολες στιγμές η ευθύνη πέφτει βαρύτερη στους ώμους μας.

Όσο μεγαλύτερη η εταιρεία, τόσο μεγαλύτερη η ευθύνη της να στηρίξει, να συσπειρώσει τον κοινωνικό ιστό»,

Συνεχίζοντας, ο κ. Ανδρεανίδης, έδωσε έμφαση και στους δείκτες της εταιρίας για το οικονομικό έτος 2019 -2020, καθώς επιτεύχθηκε σημαντική αύξηση τζίρου, κλείνοντας θετικά σε ποσοστό 8,8%, με αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα και με «μεγαλύτερο» καλάθι αγορών.

Κατόπιν, μίλησε για το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρίας για την επόμενη τριετία, το οποίο περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων, με 11 νέα σημεία μέχρι το 2022.

Επιπλέον, στάθηκε ιδιαιτέρως σε δύο καίριας σημασίας συνεργασίες της Lidl Ελλάς, οι οποίες θα αφήσουν το αποτύπωμά τους στην ελληνική κοινωνία, επισφραγίζοντας την ουσιαστική συνεισφορά της εταιρίας στη χώρα

Παίρνοντας τον λόγο, η Δρ. Κοσμοπούλου, υποστήριξε ότι «Η Lidl Ελλάς, μια εταιρία με σαφή, στρατηγικό προσανατολισμό στη βιωσιμότητα σε πολλά επίπεδα, υποστηρίζει αυτό το σημαντικό έργο που θα φέρει στο ίδιο τραπέζι πρόσωπα και ομάδες που θα κάνουν την περιβαλλοντική πρόκληση πηγή δημιουργίας»

Για να προσθέσει πως η συνεργασία της Lidl Ελλάς με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη συνάδει απόλυτα με την πρωτοβουλία REset Plastic, τη διεθνή στρατηγική του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η αλυσίδα καταστημάτων, και συγκεκριμένα στο πεδίο δράσης REsearch για την υποστήριξη ερευνών με σκοπό την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για την προστασία των φυσικών πόρων.

Επίσης, με αφορμή τον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821, η Lidl Ελλάς προχωρά στην υλοποίηση ενός έργου μεγάλης πολιτιστικής, ιστορικής και συναισθηματικής αξίας, προσφέροντας στους Έλληνες μία σημαντική εθνική πολιτιστική κληρονομιά.

Πρόκειται για μια σειρά πολιτιστικών δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό πάνω στον διαχρονικό ρόλο και τη σημασία του τραγουδιού στη διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης, της συλλογικής ταυτότητας και της εθνικής αυτογνωσίας.

Μέσα από 63 τραγούδια, θα δοθεί η Ιστορία του τόπου από το 1821 έως σήμερα.

Τον γενικό συντονισμό και την καλλιτεχνική επιμέλεια θα έχει ο κ. Ξαρχάκος, σε συνεργασία με τον καθηγητή εθνομουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Λάμπρο Λιάβα.

Από την πλευρά του, ο μουσικοσυνθέτης δήλωσε ότι «Tη δυναμική και διαχρονικότητα της ελληνικής μουσικής

παράδοσης έρχεται να προβάλει η πρόταση-δράση που προγραμματίζουμε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία, με την πρωτοβουλία κι ευγενική υποστήριξη της Lidl Ελλάς».

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν στοιχεία από την πέμπτη κατά σειρά μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης της Lidl στην Ελλάδα, για την περίοδο Μαρτίου2019-Φεβρουαρίου 2020, η οποία προσδιορίζει και αξιολογεί τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας.

Πιο αναλυτικά, η Lidl Ελλάς ξεκίνησε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης», της κοινής πρωτοβουλίας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος A.K. Λασκαρίδη.

Πρόκειται για την πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας με στόχο την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών.

Οι εφαρμογές αυτές, συμβάλλουν, μέσα από την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση, στους στόχους της εκστρατείας, ανοίγοντας τον δρόμο και σε άλλες πρωτοβουλίες με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και ανταγωνιστικότητα στην αγορά.

Να σημειωθεί πως η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται εδώ και είκοσι ένα χρόνια στην Ελλάδα, έχοντας ως πυλώνες την αξιοπιστία, την υγιή επιχειρηματικότητα και τη χρηστή εταιρική διακυβέρνηση, συμβάλλοντας «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».

Ίσως σας ενδιαφέρουν