ΟΛΠ: Με νέα επένδυση 20 εκατ. ευρώ στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος

Δείτε επίσης

Στην υπογραφή της σύμβασης για την εκτέλεση του έργου «Βελτίωση Υποδομών Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος – Φάση Β», προϋπολογισμού περίπου 20 εκατ. ευρώ, προχωρά η ΟΛΠ Α.Ε. με τον πρόεδρο ΔΣ Yu Zenggang.

Το συγκεκριμένο έργο, που αποτελεί μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων που έχουν συμφωνηθεί με το Ελληνικό Δημόσιο, αφορά στην αναβάθμιση των υφιστάμενων λιμενικών υποδομών και την κατασκευή νέων υποδομών και Η/Μ εγκαταστάσεων.

Οι εργασίες συνοψίζονται σε ανακατασκευές των ανωδομών, των σιδηροτροχιών γερανογεφυρών και των δαπέδων σε συγκεκριμένη έκταση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης.

Κατασκευή δικτύου συλλογής επιφανειακών απορροών ομβρίων υδάτων και απορροή των ομβρίων υδάτων από τη σκάφη των σιδηροτροχιών, αλλά και κατασκευή δύο νέων κτιρίων Υποσταθμών (Νο.3 και Νο.4) και ενός αντλιοστασίου.

Αναβάθμιση των υφιστάμενων και εγκατάσταση νέων Η/Μ δικτύων, εξοπλισμού και υποδομών.

Ο στόχος της παραπάνω επένδυσης είναι η περαιτέρω αναβάθμιση της υποδομής και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητάς τους.

Επίσης, η πλήρης κάλυψη των αναγκών τροφοδοσίας και παροχής νερού και ρεύματος στη ζώνη επισκευής πλοίων, ώστε να συνεχιστεί η ανάπτυξη της ΝΕΖ Περάματος που συμβάλλει στην αύξηση των εργασιών για τις τοπικές επιχειρήσεις και στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στις τοπικές κοινωνίες

Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη ένας ακόμη διαγωνισμός για την προμήθεια και εγκατάσταση δύο νέων γερανών, τύπου Jib Cranes στους Προβλήτες Ι και ΙΙ της ΝΕΖ Περάματος προϋπολογισμού άνω των 5 εκατ. ευρώ.

Να σημειωθεί πως ο Πειραιάς, είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας και ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου, και αποτελεί αναπτυξιακό μοχλό του διεθνούς εμπορίου, της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Με ιστορία που ξεκινάει από το 1924, όταν έγιναν τα εγκαίνια έναρξης των μεγάλων έργων, σήμερα το λιμάνι έχει πολλαπλές δραστηριότητες που αφορούν το εμπορικό λιμάνι, το επιβατικό λιμάνι, την εξυπηρέτηση πλοίων και την ανάπτυξη και εκμετάλλευση χερσαίων εκτάσεων.

Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί κομβικό σημείο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα, διεθνές κέντρο κρουαζιέρας, κέντρο διαμετακομιστικού εμπορίου για την ευρύτερη Μεσόγειο, εξυπηρετώντας πλοία κάθε τύπου και μεγέθους.

Ίσως σας ενδιαφέρουν