ΟΛΠ: Προχωρά σε ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του Σταθμού Αυτοκινήτων

Δείτε επίσης

Ένα έξυπνο σύστημα πληροφορικής από την Inform, Vehicle Logistics, πρόκειται να εφαρμόσει η ΟΛΠ Α.Ε. που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει την πλήρη διαφάνεια όλων των διαδικασιών στην εφοδιαστική αλυσίδα των αυτοκινήτων.

«Με αυτή τη νέα συνεργασία, η ΟΛΠ Α.Ε. στοχεύει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητας του Σταθμού Αυτοκινήτων, ώστε να καταστεί πιο ελκυστικός για τους πελάτες του», δήλωσε, ο πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. Yu Zenggang(φωτό).

Ο ίδιος, σημείωσε πως «Πιστεύουμε ότι το λογισμικό σύστημα παρακολούθησης της διακίνησης των οχημάτων της Inform μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχή ψηφιακή μετεξέλιξη του Σταθμού Αυτοκινήτων της ΟΛΠ Α.Ε.».

Από την πλευρά του ο διευθυντής Οχημάτων Logistics Systems της Inform, Hartmut Haubrich, επισήμανε ότι «Η δυνατότητα υλοποίησης ενός ψηφιακού συστήματος αποφάσεων για εμάς σημαίνει τόσο λήψη αυτοματοποιημένων βελτιστοποιημένων αποφάσεων όσο και υποστήριξη του management των πελατών μας στη λήψη λειτουργικών και τακτικών αποφάσεων ευκολότερα, παρέχοντας αξιόπιστα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο».

Για να προσθέσει πως «Στην περίπτωση του ΟΛΠ, για παράδειγμα, θα δημιουργήσουμε ένα λογισμικό σύστημα αυτόματων εντολών εκτέλεσης

εργασιών, θα βελτιστοποιήσουμε και θα διασφαλίσουμε σε πραγματικό χρόνο την ομαλή και εντός των χρονικών στόχων αποτελεσματική εργασία.

Με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσουμε την ικανότητα εξυπηρέτησης του Σταθμού αλλά και τη διαθεσιμότητα του καθώς θα διασφαλίζεται η έξυπνη διαχείριση των αποθηκευτικών χώρων».

Πιο αναλυτικά, η ΟΛΠ Α.Ε. ανέθεσε στην ευρέως γνωστή εταιρεία Inform, πού εδρεύει στο Άαχεν της Γερμανίας και είναι εξειδικευμένη σε θέματα βελτιστοποίησης εργασιών, το έργο για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και διαφάνειας στη διακίνηση οχημάτων στον Σταθμό Αυτοκινήτων του λιμένα.

Συγκεκριμένα, πελάτες, προμηθευτές, πάροχοι υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας και τελωνειακές αρχές θα μπορούν να παρακολουθούν μέσω μιας διαδικτυακής πύλης πού και πότε έχει παραδοθεί ένα αυτοκίνητο.

Επιπλέον, οι αλγόριθμοι αυτού του συστήματος παρέχουν τη δυνατότητα βελτιστοποίησης των επιχειρησιακών διαδικασιών σε συνδυασμό με τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο και προηγμένο σχεδιασμό.

Ως αποτέλεσμα, αυτό το σύστημα δίνει στον ΟΛΠ το πλεονέκτημα της αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών του και της ευελιξίας του σχεδιασμού νέων επιχειρηματικών διαδικασιών.

Το σύστημα θα επιτρέπει στον ΟΛΠ να χρησιμοποιεί πιο αποτελεσματικά τους διαθέσιμους πόρους του και να βελτιώνει συνεχώς τις διαδικασίες του, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερες αποδόσεις.

Επιπλέον, θα αυξήσει την ικανότητα εκμετάλλευσης/διαχείρισης των χώρων του Σταθμού Αυτοκινήτων, οι οποίοι καλύπτουν πάνω από 145.000 τετραγωνικά μέτρα και έχουν παραγωγική ικανότητα για περισσότερες από 600.000 κινήσεις ετησίως.

Το λιμάνι του Πειραιά ευρισκόμενο κοντά στην πρωτεύουσα της χώρας κατέχει μια εξέχουσα γεωστρατηγική θέση στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και θεωρείται ένας σημαντικός διαμετακομιστικός κόμβος εμπορίου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας

Υπενθυμίζεται ότι τα στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε. επισκέφτηκαν διάφορα λιμάνια της Ευρώπης για την εξεύρεση ενός κατάλληλου λογισμικού συστήματος για τη λειτουργία του car terminal, μεταξύ άλλων, τους τερματικούς σταθμούς των International Car Operators (ICO) στο Zeebrugge του Βελγίου, όπου οι εφαρμογές της Inform, υλοποιούνται με επιτυχία.

Μέσω ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού, το παραπάνω σύστημα αξιολογήθηκε ως το καλύτερο για τον ΟΛΠ, χάρη στην αποτελεσματικότητα, τη δομή και τον καινοτόμο σχεδιασμό του.

Ίσως σας ενδιαφέρουν