Όμιλος ΟΤΕ : Βραβεύτηκε για την επιτυχημένη κάλυψη των αναγκών του πελάτη

Δείτε επίσης

Είκοσι ένα βραβεία, απέσπασε συνολικά ο Όμιλος ΟΤΕ, για την επιτυχημένη κάλυψη των αναγκών του πελάτη από τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, την αποτελεσματική προώθηση σύγχρονων προϊόντων και υπηρεσιών και τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους ανθρώπους των Πωλήσεων.

«Στον Όμιλο ΟΤΕ ο πελάτης συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο και όλοι εμείς είμαστε πάντα στο πλευρό του», δήλωσε ο Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ, Θανάσης Στράτος, αναφερόμενος στα βραβεία.

Ο ίδιος, σημείωσε πως «Στόχος μας είναι να του παρέχουμε απλές, γρήγορες και προσωποποιημένες λύσεις.

Εξασφαλίζουμε εξαιρετική εμπειρία σε κάθε επαφή, επενδύοντας συνεχώς στους ανθρώπων μας αλλά και σε τεχνολογίες αιχμής.

Έτσι, ερχόμαστε ακόμη πιο κοντά στους πελάτες μας και με όχημα την τεχνολογία, δημιουργούμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους».

Πιο αναλυτικά, «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς» στον τομέα των τηλεπικοινωνιών αναδείχθηκε η ομάδα τηλεφωνικών πωλήσεων Ομίλου ΟΤΕ.

Η Cosmote απέσπασε 6 χρυσά βραβεία σε κατηγορίες σχετικά με τα καταστήματα, την οργάνωση των πωλήσεων, τις τηλεφωνικές πωλήσεις και την εκπαίδευση.

Παράλληλα, η Cosmote e-Value διακρίθηκε στις κατηγορίες, «Εκπαιδευτικά Προγράμματα – Υπηρεσίες Third Party», και «Αύξηση Εξαγωγών – Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές».

Σημαντική διάκριση και για την ομάδα πωλήσεων της Γερμανός που αναδείχθηκε «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς» στον τομέα λιανεμπορίου προϊόντων.

Βραβείο και για την Cosmote Insurance, η οποία διακρίθηκε για τις διαδικτυακές της πωλήσεις.

Τα Sales Excellence Awards διοργανώθηκαν για 8η συνεχή χρονιά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές Πανεπιστημίων.

Ίσως σας ενδιαφέρουν