Πλαίσιο: Αντεπεξήλθε σε πρωτοφανείς όγκους παραγγελιών, με ενίσχυση εσόδων

Δείτε επίσης

Στη διαχείριση του πρωτοφανούς όγκου αποστολών προς τους πελάτες, επικεντρώθηκε η κινητοποίηση του μηχανισμού, με το site να φτάνει να δέχεται έως 780.000 επισκέψεις σε μία ημέρα, για την αλυσίδα του Πλαισίου, με τον πρόεδρο Γιώργο Γεράρδο.

Πιο αναλυτικά, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία και ενώ το δίκτυο διανομής ισχυρών ομίλων έφτασε στα όρια της κατάρρευσης ή και πέρα από αυτά, το Πλαίσιο κατάφερε να αντεπεξέλθει σε πρωτοφανείς όγκους παραγγελιών.

Κινητοποίησε το σύνολο του δυναμικού της, ενώ για την επιτυχία αυτή ανταμείφθηκε με τη σημαντική ενίσχυση εσόδων.

Παράλληλα, τα είδη τεχνολογίας και γραφείου εν μέσω των δύο lockdown έγιναν είδος πρώτης ανάγκης, τόσο για τις επιχειρήσεις που μετέφεραν σημαντικό τμήμα του προσωπικού τους σε καθεστώς τηλεργασίας, όσο και για τα νοικοκυριά, τα οποία προσαρμόστηκαν

στις νέες συνθήκες, υποστηρίζοντας την τηλεκπαίδευση των παιδιών τους.

Βέβαια, το αποτέλεσμα δεν ήταν τυχαίο, καθώς χρειάστηκε να κινητοποιηθεί και να συντονιστεί, σε συνθήκες τηλεργασίας, μια ομάδα 1.500 στελεχών

και να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δύο σύγχρονες εγκαταστάσεις logistics στη Μαγούλα και τη Μάνδρα Αττικής, οι οποίες λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα.

Ταυτοχρόνως, η πλατφόρμα plaisio.gr είχε ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019, αναβαθμιστεί, επιτρέποντας να σηκώσει τεράστια επισκεψιμότητα, καθώς έφτασε σε ημερήσιο ρεκόρ 780.000 επισκέψεων σε ένα 24ωρο.

Επίσης, λειτούργησε In-house call center & customer service με 350 συνεργάτες, ενώ για τη διανομή των προϊόντων έσπευσε ένας στόλος 90 φορτηγών.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα στους όγκους που κλήθηκε να διαχειριστεί στο 11μηνο, το Πλαίσιο, ήταν περίπου 150.000 υπολογιστές (laptop, dektop, tablets), ενώ η κατηγορία των web cameras παρουσίασε αύξηση 1.300% κατά την περίοδο του 2ου lockdown.

Οι πωλήσεις ακουστικών και μικρόφωνων διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, στο 2ο lockdown, με τις πωλήσεις των παιχνιδιών να παρουσιάζουν αύξηση 75% στο ίδιο διάστημα.

Επίσης, αύξηση 75% παρουσίασε και η κατηγορία των οικιακών συσκευών κατά το τρίτο τρίμηνο 2020 (το οποίο είναι και συγκρίσιμο), με αποτέλεσμα: τα κουτιά που παραδόθηκαν, ξεπέρασαν σε αριθμό το 1.100.000 από την αρχή του έτους.

Όλα τα παραπάνω δεδομένα αποτυπώθηκαν στα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου, τα οποία κινήθηκαν θετικά, παρά την πρωτοφανή ύφεση που έπληξε την ελληνική οικονομία.

Ειδικότερα, ο ρυθμός αύξησης του κύκλου εργασιών έφτασε το 9,6%, καθώς οι πωλήσεις ανήλθαν σε 234,905 εκατ. ευρώ έναντι 214,417 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ήταν 3,482 εκατ. ευρώ έναντι 3,677 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διατηρήθηκαν στα περσινά επίπεδα, ήτοι σε 9,220 εκατ. ευρώ έναντι 9,205 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά τον ρυθμό αύξησης των κερδών πριν τη φορολογία (EBT), αυτός επιταχύνθηκε και διαμορφώθηκε σε 42,8% σε σχέση με το εννιάμηνο του 2019, τα δε κέρδη σε απόλυτο μέγεθος προσέγγισαν τα 2 εκατ. ευρώ.

Ίσως σας ενδιαφέρουν