Τιτάν: Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement 2021

Δείτε επίσης

Ξεχωρίζοντας ανάμεσα στα πλέον αποτελεσματικά προγράμματα loyalty στη χώρα μας, το «Προνόμιο», το καινοτόμο πρόγραμμα αναγνώρισης και επιβράβευσης του καταναλωτή συσκευασμένων προϊόντων της Α.Ε. Τσιμέντων Τιτάν, έλαβε το χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement των Loyalty Awards 2021

Το βραβείο παρέλαβαν ο προϊστάμενος Marketing Ελλάδος στον Τιτάνα Γρηγόρης Νικήτας, η Marketing Specialist Ελλάδος Ειρήνη Τζαγκαράκη, ο διευθυντής Πωλήσεων Εσωτερικού Ηλίας Νίκας, από τον πρόεδρο του ΕΙΕΠ Frank Thibaut.

Ειδικότερα, το «Προνόμιο» αποτελεί το πρώτο δομημένο loyalty πρόγραμμα στην αγορά δομικών υλικών και απευθύνεται στο δίκτυο διανομής και τον τελικό καταναλωτή συσκευασμένων τσιμέντων Τιτάν και έτοιμων ξηρών κονιαμάτων INTERMIX.

Το πρόγραμμα, το οποίο έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν οι ομάδες marketing και πωλήσεων του Τιτάνα, έχει κερδίσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα στην αγορά, αριθμώντας ήδη περισσότερα από 5.000 μέλη.

Μέσα από το δυναμικά εξελισσόμενο βιωματικό περιβάλλον που δημιουργεί, το πρόγραμμα αναγνωρίζει και επιβραβεύει την πιστότητα του τελικού καταναλωτή με πλούσια δώρα και υλοποιεί ευρύ πλέγμα δράσεων που αποτελούν καινοτομία για τον κλάδο της κατασκευής.

Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα συμβάλλει στην ανάπτυξη δυνατής και αμφίδρομης σχέσης μεταξύ του δικτύου εμπόρων δομικών υλικών και του Τιτάνα, ενισχύοντας τη διαφοροποίηση του brand Τιτάν και, παράλληλα, την ανταγωνιστικότητα των εμπόρων δομικών υλικών που διανέμουν τα προϊόντα.

Το «Προνόμιο» υπόσχεται στα μέλη του ότι θα συνεχίσει να τα στηρίζει και να στέκεται αντάξιο στις απαιτήσεις τους, προσφέροντας πάντα μοναδικές πρακτικές, πλούσια δώρα και καινοτομίες.

Στον Τιτάνα προτεραιότητα και δέσμευσή μας είναι η δημιουργία αξίας για τον πελάτη, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και επικοινωνίας που έχει ήδη αναπτυχθεί με τους συνεργάτες μας. Ο θεσμός των Loyalty Awards πραγματοποιείται για 4η χρονιά από την Boussias.

Τα βραβεία αναδεικνύονται μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης και διοργανώνονται με την Τιμητική Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών.

Ίσως σας ενδιαφέρουν