Το «ταμείο» της φετινής Black Friday, οι φόβοι της αγοράς και το στοίχημα των Χριστουγέννων – Ο Β. Κορκίδης στο «Vradini.gr»

Δείτε επίσης

Ο Βασίλης Κορκίδης υπογράμμισε ότι πέρυσι ένας καταναλωτής ξόδεψε στην Black Friday 140 ευρώ, ποσό που φέτος αυξήθηκε στα 160 ευρώ.

Την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν διά ζώσης αγορές είχαν κατά τη φετινή Black Friday οι καταναλωτές, κάτι που δεν συνέβη πέρυσι, λόγω του lockdown, με τον τζίρο των καταστημάτων να χαρακτηρίζεται ικανοποιητικός από τον Βασίλη Κορκίδη.

Αναλυτικότερα, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ μιλώντας στο «Vradini.gr», σημείωσε ότι το φετινό άνοιγμα των καταστημάτων βοήθησε στο να υπάρξει προστιθέμενη αξία στον τζίρο, γεγονός που ικανοποιεί την αγορά περισσότερο από το 2020, όχι όμως πιο πολύ από το 2019.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

«Ο τζίρος μας φέτος ήταν στα επίπεδα του 85% του 2019. Από τα 140 ευρώ που ξόδεψε κατά μέσο όρο ένας καταναλωτής πέρυσι, το πόσο αυτό αυξήθηκε φέτος στα 160 ευρώ», τόνισε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας, ο κ. Κορκίδης υπογράμμισε ότι στην Black Friday του 2020 ο καταναλωτής αγόρασε κατά μέσο όρο τέσσερα είδη, ενώ φέτος αυτά αυξήθηκαν στα πέντε. «Το επιπλέον αυτό είδος αφορούσε σε ένδυση και υπόδηση», διευκρίνισε.

Κατά τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ, το γεγονός αυτό είναι παρήγορο, αφού στην Black Friday, και γενικότερα την εβδομάδα των προσφορών, την πρωτοκαθεδρία έχει ό,τι σχετίζεται με το διαδίκτυο, οι ηλεκτρικές και λευκές συσκευές, τα κινητά τηλέφωνα, το gaming και τα έπιπλα.

Αύξηση πωλήσεων καλλυντικών κατά 115%

Ίσως σας ενδιαφέρουν