TUI-FTI : Ξεκινούν τις πτήσεις προς την Κρήτη, τα Δωδεκάνησα και τα Επτάνησα

Οι επικεφαλής του μεγάλου τουριστικού οργανισμού FTI βλέπουν έκρηξη κρατήσεων για την Ελλάδα και τη Κύπρο για τις καλοκαιρινές διακοπές

Την Παρασκευή 14 Μαίου, θα ξεκινήσει τις πτήσεις προς την Κρήτη, με αναχωρήσεις από έξι αεροδρόμια, από Αννόβερο, Μόναχο, Στουτγκάρδη, Ντίσελντορφ, Κολωνία και Φρανκφούρτη, με προορισμό το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, η TUI fly, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Fritz Joussen.

Την επόμενη ημέρα, θα συνεχίσει τις πτήσεις προς την Κω, τη Ρόδο και την Κέρκυρα, καθώς ο γερμανικός ταξιδιωτικός κολοσσός προσφέρει για την Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διακοπών προς τους κύριους προορισμούς και περισσότερα από 3.000 ξενοδοχεία και διαμερίσματα σε 21 νησιά συνολικά.

Μέχρι στιγμής, οι πρώτες ενδείξεις από TUI και FTI, που για τον ελληνικό τουρισμό αποτελεί τη σημαντικότερη «πηγή», τουριστών και εσόδων, ειδικά σε ό,τι αφορά τη γερμανική αγορά, είναι άκρως θετικές, την ώρα που στη χώρα μας η σεζόν ανοίγει στις 14 Μαΐου.

Όσον αφορά την Πορτογαλία, η TUI θα επιστρέψει νωρίτερα επίσης αυτόν τον μήνα, με την πρώτη πτήση της TUI fly να πραγματοποιείται στο Faro στις 5 Μαΐου για να συμπέσει με το άνοιγμα του Robinson Club Quinta da Ria στο Algarve.

Από την άλλη πλευρά, οι επικεφαλής του έτερου μεγάλου τουριστικού οργανισμού FTI βλέπουν έκρηξη κρατήσεων για τις καλοκαιρινές διακοπές, με την Ελλάδα και την Κύπρο, αφού βρίσκονται μεταξύ των προορισμών με τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Μάλιστα, επισημαίνεται πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά πλήρης αποκατάσταση του κλάδου θα υπάρξει το 2022, με τον ταξιδιωτικό όμιλο να έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του κατά 20% σε σύγκριση με το 2019.

Σε αυτόν συμπεριλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα Labranda και Kairaba, που είναι ανοιχτά σε Κρήτη, δωδεκάνησα και επτάνησα, με τον tour operator να σχεδιάζει επίσης περισσότερες πτήσεις τσάρτερ στις ίδιες περιοχές.

Υπενθυμίζεται πως η Frosch Touristik International (FTI), ιδρύθηκε το 1983 και πριν από την κρίση, είχε πωλήσεις 4,1 δισ. ευρώ, απασχολούσε 12.000 άτομα και είναι ο τρίτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός στην Ευρώπη

Το 2019, ήταν ο μεγάλος νικητής στην αγορά των γερμανικών ταξιδιωτικών οργανισμών, καθώς βρέθηκε στην 4η θέση, με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 10.3% στα 3.2 δισ. ευρώ και στην πραγματικότητα στην τρίτη μετά την χρεοκοπία της Thomas Cook.

Ίσως σας ενδιαφέρουν