TUI UK: Επαναφέρει 800 άτομα στα καταστήματα λόγω αύξησης της ζήτησης

Δείτε επίσης

Την πρόβλεψη ότι οι διακοπές στο εξωτερικό θα μπορούσαν να είναι «παρόμοιες με τις κανονικές», εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI UK Andrew Flintham, καθώς έχει αρχίσει να επαναφέρει 800 άτομα από το προσωπικό της, για να εργαστούν στα κλειστά καταστήματά, μετά από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης για πακέτα διακοπών, που είχαν ακολούθησαν τις δηλώσεις του Βρετανού πρωθυπουργού Boris Johnson για την έξοδο από το Lockdown.

«Οι οργανωμένες διακοπές, από πτήσεις και μεταφορές μέχρι την εμπειρία στο θέρετρο, θα μπορούσαν να είναι ευκολότερες φέτος από ότι το περασμένο Καλοκαίρι, όταν οι επιχειρήσεις έπρεπε να αναθεωρήσουν πλήρως την λειτουργία τους, για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πελατών έναντι του Covid, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής απόστασης και της μάσκας», δήλωσε ο κ. Flintham, μιλώντας στο Travel Weekly Future of Travel Spring Forum.

Κατά τον ίδιο : «Επιστρέφουμε σε κάτι που θυμόμασταν ως κανονική ζωή. Μπορεί να είναι διαφορετικό σε διαφορετικές χώρες, αλλά νομίζω ότι θα είναι κάτι που μοιάζει περισσότερο με αυτό που θα βλέπαμε κανονικά».

Για να προσθέσει: «Αυτό που είδαμε ήταν μια αύξηση των ερωτημάτων ζήτησης και εξυπηρέτησης που δεν μπορούσαμε να διαχειριστούμε. Δεν περιμέναμε αυτή την ευχάριστη έκπληξη. Έτσι το προσωπικό επιστρέφει στα καταστήματα για να απαντά στις κλήσεις και να απαντά σε ερωτήσεις και κρατήσεις, αν και οι πόρτες παραμένουν κλειστές στο κοινό»

Συνεχίζοντας ο επικεφαλής της TUI UK υποστήριξε ότι τα καταστήματα παρέμειναν το «καλύτερο μέρος» για τους πελάτες για να διευθετήσουν τυχόν προβλήματα ή να ζητήσουν συμβουλές, για βα συμπληρώσει : «Θα έχουμε ακόμα μια μεγάλη ομάδα εργασίας στο σπίτι. Αυτό είναι θεμελιώδες για εμάς να προχωρήσουμε. Είναι ένα υβριδικό μοντέλο».

Ολοκληρώνοντας, διευκρίνισε πως είναι μια περίπτωση «περιμένουμε και βλέπουμε» όσον αφορά στις αλλαγές στη συμπεριφορά αγορών των πελατών, για να τονίσει: «Έχουμε μια πραγματικά ευέλικτη προσέγγιση. Εάν αποφασίσουμε ότι χρειαζόμαστε λιγότερα καταστήματα στο μέλλον, πιθανότατα θα χρειαζόμασταν αυτό το εργατικό δυναμικό να εργαστεί με διαφορετικό τρόπο».

Σημειώνεται ότι πέρυσι, η εταιρεία έκλεισε 166 καταστήματα TUI που επηρέασαν 900 θέσεις εργασίας. Από αυτές, το 50% «μετακόμισε» σε μια ομάδα πωλήσεων και υπηρεσιών οικιακής εργασίας που δημιουργήθηκε και πρόκειται να διατηρηθεί μετά την πανδημία.

Ίσως σας ενδιαφέρουν