Wind: Συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία, αξιοποιώντας την αυξανόμενη ζήτηση

Δείτε επίσης

Για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας, της Wind Ελλάς, αξιοποιώντας την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες και την εμπορική δυναμική που έχει δημιουργήσει από την αρχή του χρόνου, έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Νάσος Ζαρκαλής, με την ευκαιρία της δημοσιοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων.

Για να συμπληρώσει: «Κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου συνεχίσαμε να σημειώνουμε πρόοδο, έναντι των στρατηγικών και οικονομικών μας στόχων, με τα έσοδα από υπηρεσίες να παρουσιάζουν αύξηση σε ετήσια βάση λόγω των ισχυρών εμπορικών επιδόσεων και των αυξημένων ξένων επισκεπτών κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου».

Συγκεκριμένα, η Wind Ελλάς, πέτυχε σημαντική ανάπτυξη εσόδων και συνδρομητικής βάσης, κατά τη διάρκεια του γ’ τριμήνου 2021, παρουσιάζοντας 7,4% αύξηση στα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες, 5,1% αύξηση πελατών συμβολαίου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

81,1% αύξηση στα έσοδα από ξένους επισκέπτες.

Ποιο αναλυτικά, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες, ανήλθαν στα 141,7εκατ. ευρώ, με την απόδοση του EBITDAaL να αντανακλά τη συναλλαγή με την Vantage Towers και την αύξηση των εσόδων, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDAaL, ανήλθε στα 40,7εκατ. ευρώ με περιθώριο 28,7%.

Παράλληλα, η εταιρία παρουσίασε αύξηση κατά 5,0 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, προσαρμοσμένο για τη συναλλαγή με την Vantage Towers σαν να είχε συμβεί την 1η Ιανουαρίου του 2020

Ταυτοχρόνως, η Wind Ελλάς πέτυχε αύξηση των συνδρομητών σε σχέση με το Γ’ τρίμηνο του 2020, παρουσιάζοντας άνοδο 6,8% στους πελάτες της κινητής με συμβόλαιο και άνοδο 2,5% στους πελάτες σταθερής με συμβόλαιο.

Επίσης, παρουσίασε συνεχή πρόοδο έναντι των στρατηγικών προτεραιοτήτων, με 24% πληθυσμιακή κάλυψη 5G, 10,0% αύξηση σε νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης, συνολικά 273.000, 5,2% αύξηση σε εταιρικούς πελάτες, συνολικά 84.000 και 38,9% αύξηση σε πελάτες οπτικών ινών (NGA), συνολικά 286.000, ενώ 10% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από τα online κανάλια.

Οι συνολικές κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών, ανήλθαν στις 431.000, με τις συνολικές επενδύσεις, των τελευταίων 12 μηνών (έως τις 30/9/21), να φτάνουν τα 91,5 εκατ. ευρώ.

H εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της για αύξηση του πελατολογίου της, επενδύοντας δυναμικά στην επέκταση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 5G και τη διείσδυση των δικτύων οπτικών ινών (FTTC/FTTH), καθώς και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Ίσως σας ενδιαφέρουν