«Generations of Beauty»: Γυναίκες όλων των ηλικιών μιλούν για την ομορφιά

Η εκστρατεία έχει όνομα «Generations of Beauty»

Μπορεί η ημερομηνία των εγκαινίων του Make Up Museum στη Νέα Υόρκη να έχει αναβληθεί λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά λειτουργεί διαδικτυακά.

Το
αφιερωμένο στην ιστορία και στη βιομηχανία ομορφιάς Μουσείο ξεκίνησε
ωστόσο στα social media την εκστρατεία «Generations of Beauty» με στόχο
να συνδέσει λάτρεις του μακιγιάζ διαφορετικών γενεών στο Instagram.

Η
εκστρατεία έχει στόχο την υποστήριξη ηλικιωμένων που υποφέρουν από τη
μοναξιά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. Εκπρόσωποι
νεότερων γενιών ενθαρρύνονται να αναλάβουν πρωτοβουλία για συζητήσεις
γύρω από ξεχωριστές αναμνήσεις σχετικές με την ομορφιά.

Η
διεθνής εκστρατεία ομορφιάς ξεκίνησε στις 9 Απριλίου στον λογαριασμό
στο Instagram του Μουσείου Μακιγιάζ (@MakeupMuseumOfficial) με μια
συζήτηση μέσω βίντεο με τη συνιδρύτρια του, Κέιτλιν Κόλινς και τη
γιαγιά της, Μορίν Ντένζες.

Η
Μορίν Ντένζες μίλησε για τις προσωπικές αναμνήσεις ομορφιάς από τη
δεκαετία του 1950 και για τα πολύτιμα προϊόντα που απέκτησε αυτή τη
δεκαετία, ένα άρωμα 20 Carats, μοναδικά κατασκευασμένες χτένες και
κασετίνες καλλυντικών.

«Ξεκινήσαμε
την εκστρατεία «Generations of Beauty» για να ενθαρρύνουμε τους λάτρεις
των προϊόντων ομορφιάς σε όλο τον κόσμο να μιλήσουν με τους αγαπημένους
τους για την ιστορία του μακιγιάζ» εξήγησε η Κέιτλιν Κόλινς.

«Με
την ενθάρρυνση του διαλόγου μπορούμε να φέρουμε την αίσθηση παρηγοριάς
στις παλαιότερες γενιές που μπορεί να είναι κοινωνικά απομονωμένες και
να αναζητούν επαφή κατά τη διάρκεια αυτής της αβέβαιης τρομακτικής
περιόδου» ανέφερε.

Το Μουσείο Μακιγιάζ θα δωρίσει $ 1 για κάθε σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή like στις #GenerationsOfBeauty στις αναρτήσεις του στο Instagram αυτό τον μήνα στο πρόγραμμα Food on Wheels, που προσφέρει γεύματα σε ηλικιωμένους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ίσως σας ενδιαφέρουν