Με φυσική παρουσία η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο

Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο έχει προγραμματιστεί προς το παρόν για τις 14 έως τις 19 Μαρτίου

Με φυσική παρουσία θα γίνει η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο τον Μάρτιο, μετά από δύο χρόνια.

Ειδικότερα, 30 από τους 54 σχεδιαστές που θα λάβουν μέρος θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους, τη στιγμή που η Ιαπωνία προσπαθεί σιγά-σιγά να επιστρέψει στην κανονικότητα μετά την πανδημία.

Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο έχει προγραμματιστεί προς το παρόν για τις 14 έως τις 19 Μαρτίου.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο διεθνούς φήμης Ιάπωνας σχεδιαστής, Tomo Koizumi συμμετέχει με παρουσίαση της συλλογής του και το brand Toga γιορτάζει την 25η επέτειό του.

Ο Masatomo Agari διοργανώνει την πρώτη του επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο και ο Bed J.W. Η Ford συνεργάζεται με τη Launchmetrics σε ένα σόου με τη χρήση ζωντανής ογκομετρικής (4D) απεικόνισης που θα βελτιώσει την εμπειρία για όσους παρακολουθούν ψηφιακά. Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στους κύριους χώρους των Shibuya Hikarie και Omotesando Hills, μαζί με άλλους πρωτότυπους χώρους που επιλέγονται από μεμονωμένες μάρκες.

Τα περισσότερα brand που συμμετέχουν είναι από την Ιαπωνία, καθώς τα διεθνή ταξίδια μπορεί να είναι ακόμα δύσκολα λόγω της Covid-19, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Για πρώτη φορά, η διοργανώτρια εταιρεία, Rakuten Fashion Week Tokyo ετοίμασε ταινία προώθησης της εκδήλωσης σε συνεργασία με τη νέα καλλιτέχνιδα, τη Nishina και τη Gaako, εικονογράφο που συγκεντρώνει την προσοχή με τη μοναδική της κοσμοθεωρία.

Ίσως σας ενδιαφέρουν